۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲
کد خبر: 519126

یاران مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی همایشی تحت عنوان دیدبان اعتدال «یادواره تبیین راه و اندیشه های آیت اله هاشمی» برگزار می کنند، اما با توجه به کاندیداتوری محسن هاشمی در انتخابات شورای شهر تهران و حضور چهره های سیاسی در آن، این همایش شائبه انتخاباتی دارد.

همایشی به نام پدر به کام پسر / عکس

  به گزارش «قدس آنلاین»،  یاران مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی همایشی تحت عنوان دیدبان اعتدال «یادواره تبیین راه و اندیشه های آیت اله هاشمی» برگزار می کنند، اما با توجه به کاندیداتوری محسن هاشمی در انتخابات شورای شهر تهران و حضور چهره های سیاسی در آن،   این همایش شائبه انتخاباتی دارد.

به گزارش افکار نیوز ، یاران مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی  تصمیم دارند روز پنج شنبه همایشی تحت عنوان دیدبان اعتدال   «یادواره تبیین راه و اندیشه های آیت اله هاشمی رفسنجانی» برگزار کنند.

این همایش روز پنج شنبه در مرکز همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود.

سید حسن خمینی، آیت الله سید محمد ایازی، حجت الاسلام سروش محلاتی و اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور از  سخنرانان این همایش هستند.

برگزار کنندگان این همایش یک روزه، سعی کردند تا نام همایش علمی بر آن بگذارند اما برگزار کنندگان و دعوت شدگان به این همایش از چهره های سیاسی  و انتخاباتی هستند.

برای شرکت در این همایش دعوت نامه ای تنظیم شده که محمدعلی نجفی از چهره های سیاسی اصلاح طلب بعنوان دبیر علمی همایش آنرا امضا کرده است.

همچنین این دعوت نامه به امضای محسن هاشمی رفسنجانی رسیده است.

با توجه به کاندیداتوری محسن هاشمی در انتخابات شورای شهر تهران، و حضور چهره های سیاسی چه بعنوان برگزار کننده و چه  بعنوان مهمانان آن، این همایش شائبه انتخاباتی دارد.

منبع: افکار نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.