بارسا ۷۲ ساعت جهنمی را سپری کرده است. ابتدا شکست در لاروسالدا مقابل مالاگا و سپس تحقیر شدن در یوونتوس آره‌نا.

 از روسالدا تا یوونتوس آرنا، ۳ روز جهنمی برای بارسا

به گزارش قدس آنلاین، وقتی لوئیس انریکه به عنوان مربی بارسلونا در سال ۲۰۱۴ برگزیده شد، کمتر کسی تصور می کرد او بتواند در همان سال اول با بارسا فاتح سه گانه شود. او توانسته ۸ جام از ۱۰ جام ممکن در سه سال اخیر را برای بارسا به ارمغان بیاورد و از این حیث کارنامه او درخشان است.

با همه این اوصاف، اوضاع برای انریکه در سال جاری چندان خوب پیش نمی رود و او ماه گذشته رسما اعلام کرد که به دلیل خستگی، در انتهای فصل از هدایت بارسا کنار خواهد رفت. بارسا با انریکه در فصل جاری ۸ بار شکست خورده است که چند تای آنها با اختلاف و تحقیر آمیز بوده اند. ۷ شکست در زمین حریفان بوده و بارسا یک بار هم در نوکمپ برابر آلاوس مغلوب شد.

شکست در زمین سلتا، دپورتیوو، مالاگا، بیلبائو، منچسترسیتی، پاری سن ژرمن و یوونتوس، باعث شده تا لوئیس انریکه بدترین سال مربیگری خود در بارسا را پشت سر بگذارد. او در دو سال گذشته این همه باخت را تجربه نکرده بود. به خصوص دو باخت ۴-۰ و ۳-۰ به پی اس جی و یوونتوس برای وی بسیار گران تمام شد.

هرچند بارسا توانست شکست برابر پاری سن ژرمن را در بازی برگشت جبران کند اما تکرار معجزه برابر یوونتوس کار بسیار دشواری خواهد بود و شاید پایانی تلخ برای رویای اروپایی انریکه در آخرین سال حضورش در بارسا باشد.

به نقل از ورزش سه، تیم او در لالیگا نیز پس از شکست ۲-۰ چهارشنبه شب مقابل مالاگا با یک بازی بیشتر و سه امتیاز کمتر از رئال، در رده دوم قرار دارد و امید زیادی به قهرمانی ندارد. در واقع بارسا به فاصله سه روز دو شکست سنگین را تجربه کرد، دو دیداری که آبی اناری ها ۵ گل دریافت کردند و موفق به زدن هیچ گلی نشدند.

شکست برابر مالاگا در شرایطی رقم خورد که رئال در دربی متوقف شده بود و بارسا بهترین موقعیت برای رسیدن به صدر جدول را در اختیار داشت. بارسا حالا دو بازی سرنوشت ساز پیش رو دارد که شاید بتواند در آن، سرنوشت فصل خود را عوض کند. اولی بازی برگشت با یوونتوس و دومی ال کلاسیکوی ۳ اردیبهشت در برنابئو. بارسا اگر قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان را می خواهد ابتدا باید با اختلاف ۴ گل یوونتوس را شکست دهد و سپس در خانه رئال به پیروزی دست یابد.

کاری بس دشوار ولی گل دقیقه ۹۶ سرجی روبرتو به پاری سن ژرمن ثابت می کند که برای بارسا هیچ چیز غیرممکنی وجود ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.