کرمانشاه- مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از رفع انسداد محور جوانرود- بانی لوان خبر داد و گفت: انسداد این محور که از ۱۵ فروردین ماه آغاز شده است، چهارم اردیبهشت ماه به اتمام می رسد.

محور جوانرود- بانی‌لوان بازگشایی می شود

به گزارش قدس آنلاین، بهمن خسروانی اظهار داشت: محور فرعی جوانرود- بانی‌لوان به دلیل اجرای عملیات و ریزش‌برداری از ۱۵ فرودین تا چهارم اردیبهشت ماه امسال و از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه و ۱۴ تا ۱۷ مسدود است.

وی با بیان اینکه محور ذکر شده در زمان انجام عملیات مسدود و فاقد مسیر جایگزین است، عنوان کرد: گشت زنی‌منظم گشتهای راهداری در محدوده کارگاه جهت کنترل ایمنی کارگاهی و عملکرد آنها و کنترل و هدایت ترافیک به مسیر جایگزین در صورت لزوم از ملاحظات ایمنی و تمهیدات موردنیاز در این راستا است.

خسروانی با اشاره به اینکه انسداد این محور چهارم اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد، گفت: به منظور اطلاع‌رسانی در راستای انسداد این محور پیام کارگاه جاده‌ای محور مذکور و مسیر جایگزین در تابلوی پیام متغیر در مسیر مربوطه درج شده است.

وی با بیان اینکه پاکسازی مسیر بلافاصله پس از اتمام عملیات انجام می‌شود، افزود: نصب پلاکارد و علائم پیش‌آگاهی در ابتدای ورودی محور و فواصل مختلف قبل از رسیدن به کارگاه، درج موضوع در سامانه‌های ۱۴۱ استان و تهیه و ارسال خبر در رسانه‌های استانی از دیگر اقدامات انجام شده در جهت اطلاع‌رسانی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.