نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کسی حرف مردم را نمی شنود، گفت: مردم ورامین حق داشتند راه قطار را بستند.

مردم ورامین حق داشتند راه قطار را بستند/کسی حرف مردم را نمی شنود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، سید حسین نقوی حسینی در خصوص بستن مسیر قطار تهران- مشهد توسط مردم ورامین، اظهار داشت: « باغ صالح» یکی از محلات شهر ورامین و بالای خط ریل راه آهن این شهر است و تنها راه رفت و آمد این مردم هم زیر گذری است که بین خیابان رسالت و باغ صالح ساخته شده است.

وی ادامه داد: زیر گذر باغ صالح به خیابان رسالت یک باند داشت و اگر یک خودرو از یک طرف می آمد خودروی باند مقابل باید می ایستاد تا او عبور کند و سپس به مسیر خود ادامه می داد، بعد از مکاتبات مختلف و پیگیری های متعدد و قول و قرار اداره کل راه آهن مقرر شد که این مسیر دو بانده و به صورت رفت و برگشت شود.

راه آهن باید پاسخگو باشد

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در حال حاضر بیش از ۵ ماه است که مسیر را تخریب کردند که آن را دو بانده کنند اما همان یک باند را هم از بین بردند و اکنون مردم باید از آسمان پرواز کرده و به این طرف ریل راه آهن بیایند.

نقوی حسینی گفت: من به عنوان نماینده مردم هم با اداره کل راه آهن و وزارت راه و شهرسازی و هم با شهرداری و شورای اسلامی شهر صحبت کردم، اما کسی به داد مردم نرسید و زیر گذر را درست نکرد.

وی افزود: حرف مردم حق است و حق دارند، من وکیل و نماینده مردم هستم و راه آهن مسئول است و باید پاسخگو باشد.

مردم روستای سلمان آباد ۸ سال است مشکل زیر گذر دارند

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تنها مشکل مردم زیر گذر باغ صالح نیست، گفت: یک زیر گذر در روستای سلمان آباد هم ۸ سال است قرار است ساخته شود، مگر ساخت یک زیر گذر چقدر هزینه و زمان می خواهد، بارها قطار به گله گوسفند مردم روی ریل راه آهن برخورد کرده و خسارات زیادی به مردم این روستا وارد شده است.

وی افزود: کسی پاسخ خسارت مردم را نمی دهد، کسی حرف مردم را نمی شنود و مردم را بدهکار هم می کنند، این روش خدمت به مردم نیست، مردم بچه دبستانی دارند، پیر دارند، جوان دارند، مشکلات دارند و یک راه ساده می خواهند، زیر گذر را بسته اند و توقع دارند مردم چه کاری کنند،مردم حق داشتند اعتراض کرده و راه قطار را ببندند و اگر من هم در منطقه بودم به مردم می پیوستم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.