آیت الله بطحایی گفت: مهمترین مشکل کشور اقتصاد، تولید و صنعت است و باید برای حل آن کاری کرد.

بطحایی: مهمترین مشکل کشور مسئله تولید و صنعت است

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سیدهاشم بطحائی عصر امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور، برای کاندیداتوری در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد و سپس در جمع خبرنگاران طی سخنانی گفت: انگیزه من از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی تنها ریاست جمهوری نیست بلکه این است که به آمریکا و کسانی که خیال می‌کنند، جمهوری اسلامی کسی را ندارد، بگویم امثال من را فراوان دارد.

وی با اشاره به سوابق تحصیلی خود در حوزه و دانشگاه، اظهار داشت: 60 سال در حوزه و دانشگاه فعالیت کردم و فردی از این جمع هستم که با تمام وجود از نظر اقتصادی و فرهنگی کار کردم.

 داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: خدای متعال با اراده تشریعی بنا بر این دارد انسان‌های لایق اداره مستضعفین را داشته باشند. حکومت طاغوت و شاه را کسانی که درک کردند، می‌دانند چه رعب و وحشتی حاکم بود و درآمد ما به جیب دشمن می رفت. جهان در طول تاریخ بشریت امتی مثل ما که این چنین با رهبرش همراه باشد را ندیده است.

آیت‌الله بطحایی ادامه داد: ملت شریف ایران 38 سال با همه مشکلات در حفظ و حراست انقلاب برقرار است و من هم وظیفه دانستم در این جهت حرکت کنم. اگر توفیق حاصل شد، خدمت می‌کنم. از نظر اقتصادی نابرابری داریم و از لحاظ مدیریت نیاز به آگاهی داریم و اگر خدا صلاح دید و مقدور بود امیدوارم کاری کنم که به اندازه توانم به ملت ایران خدمت کنم.

وی در پاسخ به سوالی درباره دیدگاهش درباره زنان، گفت: زن و مرد در زندگی شخصی مکمل هم هستند و زنان جایگاه والای دارند و حقوقشان لازم الرعایه است.

 داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: من جزو هیچ جناحی نیستم و من با احدی درباره لیست مردم در خبرگان صحبت نکردم. من تنها دو سخنرانی آن زمان در تهران داشتم. در یک دوره من را در لیستی قرار دادند که به آنها اعتراض کردم.در انتخابات خبرگان سمت هیچ لیستی نرفتم. برخی سخن از لیست انگلیسی گفتند درحالیکه به من انگ انگلیسی نمی‌چسبد. یکی از ترفندهای دشمن شخصیت کشی است.

آیت‌الله بطحایی درباره کابینه آینده‌اش گفت: درباره کابینه من روی 2 چیز فکر می‌کنم. کسی که غیرت دینی  و غیرت کار داشته باشد.

وی عنوان کرد: من به تکلیفم عمل می‌کنم و واقع قضیه این است تا جایی پیش می‌روم که خدا بخواهد. لازم به ذکر است به نفع کسی کنار نمیروم.

 داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به مشکلات کنونی کشور، خاطرنشان کرد: مهمترین مشکل اقتصاد، تولید و صنعت است و باید کاری کرد. نسل جوان ازدواج نمی‌کند، چون کار ندارد و باید قاطعانه در این زمینه وارد عمل شد.

آیت‌الله بطحایی ادامه داد: هر مسئولی که در به روی مراجعه کننده ببندد، خدا روز قیامت در به رویش می بندد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.