قزوین- رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: تعداد بانوانی که دراین دوره ثبت‌نام کردند رشد ۷۶ درصدی را نسبت به سال ۹۲ نشان می‌دهد و تعداد داوطلبان مرد نیز ۲۲ درصد رشد داشته است.

آمار بانوان داوطلب انتخابات شورا ها در قزوین ۷۶ درصد رشدداشت

به گزارش قدس آنلاین، سید سعید شاهرخی در جلسه ستاد انتخابات استان با اشاره به بهبود آمارهای ثبت نامی در این دوره انتخابات شوراها نسبت به دوره قبل افزود: تعداد بانوانی که دراین دوره ثبت‌نام کردند رشد ۷۶ درصدی را نسبت به سال ۹۲ نشان می‌دهد و تعداد داوطلبان مرد نیز ۲۲ درصد رشد داشته است.

رئیس ستاد انتخابات استان در زمینه مدارک تحصیلی داوطلبان در سطح کارشناسی ارشد و دکترا گفت: آمارها به ترتیب رشد ۱۵۳ درصدی در مدرک کارشناسی ارشد و  ۱۳۳ درصدی مدرک دکتری را در این دوره نسبت به دوره قبل نشان می‌دهد.

شاهرخی در زمینه بررسی صلاحیت داوطلبان بیان کرد: به فرمانداران تاکید شده براساس مدارک و مستندات صلاحیت افراد بررسی شود و شنیده‌ها و گفته‌ها در این خصوص هیچ تاثیری نداشته باشد که در همین راستا اکثرا دواطلبان هم تایید صلاحیت شده‌اند و در دور رقابت باقی خواهند ماند.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری نیز خاطرنشان کرد: از ۲۲ الی ۲۴ فروردین ماه تشکیل هیئت‌های اجرایی انتخابات را در دستور کار بوده و به زودی این هیئت‌ها نیز تشکیل خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.