رییس شورای صنفی نمایش از بررسی طرح اضافه شدن یک روز به روزهای فروش نیم‌بهای بلیت سینماها خبر داد.

امکان اضافه شدن یک روز دیگر به روزهای فروش نیم‌بهای بلیت سینماها

  به گزارش «قدس آنلاین»،  همایون اسعدیان رییس شورای صنفی نمایش در برنامه «سینما دو» شبکه دو درباره افزایش قیمت بلیت که به مناقشه ای جدی برای شورای صنفی نمایش تبدیل شده بود از جوسازی های فضای مجازی گلایه کرد و گفت: قرار بود با رضایت تهیه کننده و صاحبان سینما قیمت شناور برای برخی فیلم ها مصوب شود که در نهایت با این مساله موافقت نشد.

اسعدیان در توضیحی بیشتر افزود: قیمت پلکانی در سانس های مختلف نمایش فیلم که در بسیاری از نقاط دنیا باب است نیز با توجه به نبود یک سیستم مکانیزه در ایران امکان عملی شدن ندارد بنابراین با منتفی شدن اجرای طرح شناورسازی قیمت بلیت سینماها، در حال حاضر گران‌ترین بلیت سینما ۱۲ هزار تومان است و هنوز می‌توان با قیمت‌های ۱۰، ۸، ۷، ۶ و ۵ هزار تومان هم بلیت تهیه کرد.

کارگردان «طلا و مس» بیان داشت: به نظرم این کمترین بهایی است که برای یک سرگرمی می پردازیم و به هیچ عنوان هزینه های بالای تولید فیلم در ایران را نیز جبران نمی کند. رونق سینما در سال گذشته امتیازات بسیاری برای سینمای ایران داشت اما در عین حال باعث افزایش هزینه های تولید هم شد چون عوامل با قیمت های قبلی قرارداد نمی بندند.

اسعدیان درباره فروش بلیت سینماها همچنین اظهار کرد: در شورای صنفی به این فکر می کنیم تا در صورت امکان بعد از خردادماه سال جاری یک روز را به روزهای نیم بها اضافه کنیم تا دو روز در هفته قیمت بلیت ها نیم بها شوند.

در حال حاضر سه شنبه ها قیمت بلیت سینماها نیم بها محاسبه می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.