بردسکن- امام جمعه بردسکن در خطبه های نماز جمعه روند ثبت نام دواطلبان ریاست جمهوری را در کشور ضعیف و یک نوع بی قانونی عنوان کرد.

ثبت نام  برخی از  داوطلبان آبروی نظام را زیر سئول می برد

به گزارش قدس آنلاین  حجت الاسلام علی اصغر امینی  به روند ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: متاسفانه هرکسی که  از خانه خود قهر کرده است حتی  کودک ۶ ساله اقدام به ثبت نام کرده است که  این افراد اعتبار و آبروی نظام را زیر سئوال برده اند.

وی عنوان کرد:  قانون انتخابات باید  بازنگری شود و در ثبت نام  شرایط سنی،  علمی و حضور در صحنه های سیاسی  و دیگر شرایط اعمال شود نه اینکه هر فردی به خودش اجازه دهد که کاندیدای ریاست جمهوری شود.

امام جمعه بردسکن همچنین افزود: عده ایی نیز برخلاف نظر رهبری اقدام به ثبت نام کردند و در واقع این حرکت آنها  یک  نوع جبهه گیری است.

 حجت الاسلام امینی  اظهار داشت: متاسفانه این افراد گرفتار وسوسه های خناثان شده اند و پا به عرصه انتخابات گذاشته اند و این اقدام آنها در واقع دو قطبی برگزار شدن انتخابات است که مقام معظم رهبری آنها را برحذر داشته اند. امام جمعه بردسکن با بیان اینکه عده ایی در آستانه برگزاری انتخابات  دارند بذر  یاس و ناامیدی را در جامعه  پمپاژ می کنند گفت:  این افراد با یک  نفاق جدید و بزرگ تر از فتنه ۸۸  وارد عرصه مدیریتی کشور شده اند  و با این نفوذ می خواهند مدیران را به بیراهه بکشانند.

حجت الاسلام  امینی  بحث نفوذ را یکی از آسیب های مدیریتی در کشور دانست  و گفت:  آنچه که می تواند جلوی این نفوذی ها را بگیرد همان بصیرت و آگاهی مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

خطیب جمعه بردسکن عنوان کرد:  این عده با پوشش شعارهای انقلابی ، دینی و معنوی و خدمت به خلق  می خواهند به اهداف خود که ثروت و پست و مقام است دست پیدا کنند. 

وی عنوان کرد: عده ایی طوری سخن و حرف می زنند که در طول انقلاب کار خاصی صورت نگرفته است و می خواهند با این سخن ها  روحیه یاس و ناامیدی را در مردم تزریق و آنها را نسبت به مسئولان و نظام دلسرد کنند.

حجت الاسلام امینی افزود:  امروز ایران اسلامی در حوزه های مختلف به پیشرفت و جایگاه خوبی دست پیدا کرده است  و ملت ایران  در ۲۹ اردیبهشت ماه با حضور حداکثری خود در پای صندوق های اخذ رای  امید دشمنان را به یاس تبدیل خواهند کرد .

حجت الاسلام امینی  به ۲۹  فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران  اشاره کرد و ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای ارتش به ویژه امیر سپهبد علی صیاد شیرازی  گفت:  امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به لحاظ لجستیکی، تجهیزات و نیروی انسانی در حد بسیار عالی است  و بازوی توانمند و همرا با بسیج و سپاه آماده دفاع از کشور و این مرز و بوم است.

 وی عنوان کرد: دشمنان با نقشه ها و ترفندهای خود قصد داشتند این نیرو را  حذف کنند که با پیشنهاد  و تایید امام راحل این نیرو در کشور ماندگار شد و امروز در بدنه ارتش نیروهایی مومن و همراه با انقلاب و رهبری  فعالیت می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.