اصفهان- امام جمعه موقت اصفهان با انتقاد از اجرانشدن برخی قوانین الهی که باعث گسترش مشکلات اجتماعی شده است، تاکید کرد: اگر در مملکت ما طبق قانون اسلام حد دزدی به دزد زده می شد یا قانون در مورد زنا به اجرا در می آمد، دیگر شاهد دزدی یا تهدید عفت عمومی نبودیم.

اجرانشدن برخی قوانین الهی مشکلات اجتماعی را گسترش داده است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی ظهر جمعه در نماز عبادی سیاسی جمعه اصفهان اظهارکرد: خداوند هر موجودی را آفریده هدایت کرده است که گاهی هدایت به صورت تکوینی و گاهی به صورت غریزی و از نوع وحی است.

وی افزود: نبوت یعنی اعتقاد به اینکه از جانب خداوند پیام‌هایی به بشر رسیده است و فطرت خداجو، حق‌طلب و عدالت‌خواه که به دنبال خوبی‌هاست از کتاب تکوین الهام گرفته و در کنار آن کتاب تشریع الهی هم وجود دارد.

امام جمعه موقت اصفهان اظهارکرد: در دنیای امروز با وجود اینکه فکرهای زیادی به کار است و پارلمان‌های مختلف برای وضع قوانین فعال است اما بعد از مدتی قانون خود را حذف می‌کنند و یا با تبصره‌های زیاد، اصل آن نادیده گرفته می‌شود ولی قانون خدا همواره ثابت است و تغییر نمی‌کند.

وی خاطرنشان کرد: قرآن مجید کتابی است که از ۱۴۰۰ سال پیش تغییر نکرده و دشمن نتوانسته است در آن تصرف کند.

میردامادی عنوان داشت: عده‌ای روشنفکرنما در اوایل انقلاب ساز روشنفکری به راه انداخته و می‌گفتند قوانین ۱۴۰۰ سال پیش به درد مردم دنیای امروز نمی‌خورد در حالی که دروغ همواره مذموم است و قیامت و زندگی پس از مرگ وجود دارد اما برخی آداب و رسوم را با قوانین ثابت مخلوط کرده‌اند.

وی با انتقاد از اجرانشدن برخی قوانین الهی که باعث گسترش مشکلات اجتماعی شده است، تاکید کرد: اگر در مملکت ما طبق قانون اسلام حد دزدی به دزد زده می شد یا قانون در مورد زنا به اجرا در می آمد، دیگر شاهد دزدی یا تهدید عفت عمومی نبودیم.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: قانون خدا همواره ثابت و تغییرناپذیر بوده است که سعادت هر جامعه‌ای در عمل دقیق به قانون الهی است.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.