زاهدان- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: حمایت از حضور همه گرایش‌های سیاسی و سلیقه‌های مختلف در انتخابات راهبرد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در انتخابات است؛ انقلاب مربوط به همه گرایش‌ها است و همه آنها باید در انتخابات حضور یابند.

انقلاب متعلق به تمامی گرایش ها ست

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان، با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار داشت: با توجه به نزدیکی زمان انتخابات، شناخت راهبردهای انتخاباتی از سوی رهبر معظم انقلاب ضرورت دارد که ایشان در این زمینه ۶ راهبرد مهم را مد نظر دارند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: صیانت از آزادی و سلامت در انتخابات از مهمترین راهبردهای مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در جریان اتخابات است. متاسفانه برخی در دوره‌های مختلف انتخابات تلاش کردند با شعار تقلب، سلامت انتخابات را زیر سوال ببرند ولی رهبری همواره با احترام و تکریم با این رفتارها برخورد کردند و با تدبیر خود این فضاها را خنثی کردند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب همواره در بیانات خود تاکید کرده‌اند که دخالتی در روند انتخابات ندارند اما زمانی که به بهانه‌های مختلف به آرای مردم تعدی شود، بر خود تکلیف می‌دانند که از رأی مردم دفاع کنند.

آیت‌الله سلیمانی خاطرنشان کرد: دومین راهبرد رهبری حمایت از حضور همه گرایش‌های سیاسی و سلیقه‌های مختلف در انتخابات است. انقلاب مربوط به همه گرایش‌ها است و همه آنها باید در انتخابات حضور یابند.

امام جمعه زاهدان افزود: تا زمانی که خطوط قرمز و اصول نظام مورد تکریم باشد، همگان باید در انتخابات حضور داشته باشند. رهبر معظم انقلاب فراجریانی و فراجناحی هستند؛ ایشان همواره فرموده‌اند که همه سلیقه‌ها باید در انخابات شرکت کنند.

وی عنوان کرد: راهبرد سوم حضور گسترده و فراگیر مردم در انتخابات است؛ مشارکت حداکثری همواره در همه انتخابات‌ها به ویژه در انتخابات ریاست جمهوری اصل و اساس و مسئله‌ای بسیار مهم است.

آیت‌الله سلیمانی با اشاره به اینکه رهبری همواره قانون را به عنوان فصل الخطاب دانسته‌اند، گفت: چهارمین راهبرد این است که همواره قانون را فصل الخطاب بدانیم و معتقد باشیم نگاه این و آن و شعار این جریان و آن جریان اصل نیست بلکه قانون فصل الخطاب و پایه و اساس است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: نفی نظرسازی‌ها نسبت به رهبری راهبرد مهم پنجم است. همه باید بدانند هیچ فردی برای حضور در انتخابات منصوب به رهبری نیست و کاندیداها نباید به هیچ عنوان خود را به رهبری ربط دهند.

وی بیان کرد: راهبرد ششم این است که بدانیم رای مردم به مثابه حق‌الناس است؛ از نگاه رهبری این موضوع تایید نقش مردم و مشارکت آنها است و باید مورد توجه همه قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.