سرمربی تیم فوتبال صبای قم به سئوالی درباره آشتی دادن مهدی رحمتی با حنیف عمران زاده واکنش نشان داد.

نظر مرفاوی درباره آشتی مهدی رحمتی با حنیف عمران زاده

به گزارش قدس آنلاین، صمد مرفاوی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال اظهار کرد: این بازی برای هر دو تیم اهمیت دارد. ما برای پیروزی به میدان می رویم و می خواهیم از منطقه خطر فاصله بگیریم. استقلال هم به دنبال پیروزی و تثبیت رده دوم جدول است.استقلال تیم خوب و قابل احترامی است. زمانی بازیکن و مربی استقلال بودم. هواداران استقلال را از خودم می دانم  چرا که ما یک خانواده هستیم. در حال حاضر شرایط به گونه‌ای است که باید بتوانیم از حیثیت و شرافت خودمان دفاع کنیم. امیدوارم به نتیجه دلخواه مان برسیم. هر دو تیم نیاز مبرمی به پیروزی دارند.

او با بیان اینکه استقلال تیم قابل احترامی است افزود: به دنبال ارائه یک بازی زیبا هستیم تا یه امتیاز بازی را کسب کنیم. باید کم اشتباه بازی کنیم تا به اهداف‌مان برسیم. امیدوار هستیم با انگیزه و روحیه بچه ها با تلاش و انگیزه بیشتر نتیجه خوبی بگیریم تا در جدول به نفعمان باشد که امیدوار به انجام این کار هستیم.

سرمربی صبای قم با اشاره به نتایج استقلال در لیگ شانزدهم اضافه کرد: استقلال در شروع لیگ مشکلاتی داشت امام در نیم فصل دوم به تیم خوبی تبدیل شده . بازی های زیبایی ارائه می‌کند. من فقط نتیجه گیری را قبول ندارم و بازی و برنامه یک تیم برای من مهم است.استقلال نتایج خوبی همراه با عملکرد قابل قبولی داشته و به همین دلیل نتایج خوبی گرفته است. امیدوار هستم استقلال در آسیا موفق شود.

مرفاوی در پاسخ به این سوال که آیا فردا برنامه ای برای آشتی رحمتی و عمران زاده دارد اظهار کرد: بازیکنان خودشان عاقل و بالغ هستند و خودشان می توانند تصمیم درست را بگیرند. من اعتقادی به این ندارم که بخواهی طرف کسی بروی یا نه. اگر بازیکن استقلال هم به سمت نیایند من ناراحت نمی شوم. فوتبال این گونه است و بازیکن باید تمرکز لازم را داشته باشد. اگر قرار است کسی به طرف کسی برود، می‌تواند مقابل رختکن  با بازیکنی که می خواهد دیدار کند. این مسائل فقط در فوتبال ما باب شده است.

او در پاسخ به این سوال که آیا به نتایج سایر تیم‌ها نگاه می کند، گفت: بله ما به نتایج همه تیم ها نگاه می‌کنیم. به اعتقاد من جایگاه ما در پایین جدول نیست. ما نیم فصل را بیهوده هدر دادیم . این جایگاه واقعی ما نیست. اما شرایط اینطور شده و ما صددرصد به تیم های هم امتیاز خودمان نگاه می کنیم.

مرفاوی درباره اینکه آیا بازی سنگین استقلال در ازبکستان روی عملکرد این تیم در بازی فردا تاثیر گذار است یا خبر گفت:  استقلال را به خوبی می شناسم. آن ها هم ما را آنالیز کرده اند. بازیکنانی که در ازبکستان بازی نکردند، نشان می دهند که استقلال هم باری ان بازی و هم باری دیدار با ما برنامه داشته است. استقلال به خیلی از بازیکنانش در آن دیدار بازی نداد. استقلال با همه بازیکنانش استقلال است. چه خسرو حیدری، چه غفوری و چه حق دوست باشند یا نباشند، استقلال همیشه استقلال است.

مرفاوی درباره تصمیم عنایتی برای خداحافظی از فوتبال گفت: این تصمیمی است که آقای عنایتی گرفته تا با هواداران استقلال خداحافظی کند. او چون در استقلال نیست این تصمیم را گرفته است. به دلیل اینکه چندین سال در استقلال بوده و برای این تیم زحمت کشیده و آقای گل شده، تصمیم داشت در این بازی خداحافظی کند. گرچه در فوتبال ما به این موضوعات اهمیتی قائل نمی شونداما فکر می کنم کار خوبی بود که آقای عنایتی انجام داد تا برابر کسانی که دوستش دارند و آنها هم به او علاقه دارند و چندین سال برایشان زحمت کشیده است، خداحافظی و تجلیل کند.

وی تصریح کرد: من نوعی یا عنایتی هر چیزی در فوتبال به دست آوردیم و در فوتبال ایران مطرح شدیم و حتی مربیگری یا بازی می کنیم، مدیون هوادارانی هستیم که در گرما و سرما به ورزشگاه آمدند و ما را تشویق و حمایت کردند. جا دارد از تماشاگرانی که فردا به ورزشگاه می آیند تشکر داشته باشم و عنایتی هم همین کار را می کند.

سرمربی استقلال درباره شایعه کم شدن سهمیه آسیایی ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: هر سال این موضوع را می گویند اما چنین اتفاقی نیافتاده و سهمیه نصفه ای هم که داریم، می رویم و با پیروزی می گیریم. یادم می آید با تیم استقلال سوم شدیم ولی چون صمد مرفاوی سرمربی استقلال بود، می خواستند من را کوچک کنند گفتند با مرفاوی سهمیه آسیایی ایران را هم از دست دادیم و این شایعه را گفتند. این شیطنت ها وجود داشت و با من خیلی خوب بودند!

مرفاوی عنوان کرد: این شایعات را گفتند ولی سال بعد که آقای مظلومی آمد، با همان سهمیه به آسیا رفت. چه اتفاقی افتاد؟ هر سال در استقلال و پرسپولیس می خواهند یک نفر را خراب وضعیف کنند و با آن لجبازی داشته باشند که آن سال نوبت ما بود و خیلی هم شلوغش کردند ولی از آنجایی که خدا عالم است و خودش خیلی ها را رو سیاه می کند این اتفاق نیافتاد.الان هم همین است و می گویند سهمیه کم می شود. شایعات را درست می کنند.

وی تاکید کرد: فوتبال ایران همین است و جایگاه اول آسیا را دارد و با یک برد دیگر به جام جهانی خواهد رفت. حالا هم التعاون، الفتح، لوکوموتیو و ... در فوتبال آسیا چه چیزی در فوتبال آسیا دارند. مگر ما از آنها کمتر هستیم؟ شاید بخاطر مسائلی مثل بدهی امکان چنینی چیزی باشد ولی به لحاظ فنی فوتبال ما در سطح آسیا کیفیتی خوبی دارد و نمونه آن تیم ملی است. کدام تیم ملی در آسیا کیفیت ما را دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.