لوئیس انریکه در نشست خبری پس از شکست سنگین از یوونتوس، جبران در بازی برگشت را بسیار سخت دانست ولی امروز حرف خود را پس گرفت.

 انریکه: جبران برابر یووه آسان تر از PSG است/ امیدوارم هواداران علیه ما سوت نزنند

به گزارش قدس آنلاین، بارسا با شکست ۳-۰ از یوونتوس، حالا باید مثل بازی برگشت با پاری سن ژرمن که توانست باخت ۴-۰ را با برتری ۶-۱ عوض کند، دست به کار بزرگی بزند تا به نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کند.

به نقل از ورزش سه، سرمربی بارسا که در پایان بازی با یوونتوس به تندی از بازیکنان تیمش انتقاد کرده و جبران را بسیار سخت دانسته بود، در نشست خبری بازی با سوسیداد گفت: از حرف هایی که آن روز زدم پشیمان نیستم؛ ولی شرایط پس از بازی متفاوت است و از روی خشم و عصبانیت حرف های زیادی زده می شود. حالا آرام تر شده ام و اوضاع تغییر کرده است.

وی افزود: معتقدم شانس برای جبران شکست بازی رفت خواهیم داشت و حتی کارمان راحت تر از روزی است که مجبور بودیم شکست ۴-۰ از پی اس جی را جبران کنیم. همه چیز به عملکردمان در بازی فردا برابر سوسیداد بستگی دارد. حالا چیزی برای از دست دادن نداریم. فرصت زیادی برای تمرین هم نداشتیم. از بازیکنانم خواسته ام که فقط به سوسیداد فکر کنند و همه می دانیم که چه بازی دشواری پیش رو داریم.

انریکه در خصوص وضعیت روحی تیم گفت: شکست در لیگ قهرمانان همیشه دردناک است ولی در مسیر بهتر کردن اوضاع قرار داریم. از لحاظ روحی ۱۰۰ درصد نیستیم ولی تیم، فردا خودش را نشان خواهد داد. به سه امتیاز بازی با سوسیداد برای افزایش روحیه و نیز امیدوار ماندن به قهرمانی لالیگا نیاز داریم. اشتباهات تاکتیکی در بازی برابر یووه:« چنین اعتقادی ندارم. هیچ اشتباه تاکتیکی برابر یوونتوس مرتکب نشدم با این حال من مسئول شکست تیم در هر شرایطی هستم.

وی در خصوص شانس برگرداندن نتیجه برابر یووه تصریح کرد: در تورین موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتیم و اگر در نوکمپ هم بدشانسی بیاوریم، کار صعودمان غیرممکن خواهد شد. آنها از نیمه اول بدمان و اشتباهاتی که در دفاع و حمله داشتیم، استفاده لازم را بردند. شاید یوونتوس گل های کمی دریافت می کند؛ ولی دیده ام که حریفان روی دروازه شان موقعیت های زیادی خلق می کنند. باید ریسک کنیم؛ هرچقدر که نیاز باشد.

انریکه گفت: معتقدم اگر فردا نتوانیم نمایش خوبی برابر سوسیداد داشته باشیم، با هواداران برای هماهنگی لازم جهت ایجاد جوی مناسب مقابل یووه دچار مشکل خواهیم شد. یک بخش از ورزشگاه مطمئنم مثل همیشه از ما حمایت خواهد کرد ولی امیدوارم دیگر بخش های ورزشگاه علیه بازیکنان و همچنین کادرفنی سوت نزنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.