بیرجند-نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: برای دفاع از دین و نظام باید آنچنان آماده باشیم که دشمن خیال تجاوز نکند.

 برای دفاع از دین و نظام باید همیشه آماده باشیم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح شنبه در دیدار با فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح مستقر در خراسان جنوبی بیان کرد: جنگ چه بین امت و امت های خود باشد و چه در داخل باشد ملاک این است که متصدی و متجاوز چه کسی است زیرا اگر جنگ میان خود امت ایجاد شود دو طرف نمی توانند بر حق باشند و ملاک راه اصلاح میان آنان است ومسلمانان موظفند میان آنان را اصلاح دهند.

وی با بیان اینکه هرگز در مقابل ستمگران بی تفاوت نباشیم اظهار داشت: اگر به برخی افراد کار سپرده شود تمام آبادانی ها را ویران می کنند و نسل انسان ها را از بین می برند بنابراین اگر در مقابل آنان دفاع نکنیم آنان همه چیز را از بین می برند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اگر کسانی نباشند که جلوی ستمگران را بگیرند نوع زندگی در کام بشر زهر می شود افزود: بنابراین دعوت پیامبران بر اساس عقل و فطرت است و در مقابل گرگ های درنده فکرت و اندیشه نیاز است و اصل دعوت پیامبران به علم، عدل و فطرت است.

عبادی با بیان اینکه برای دفاع باید آنچنان آماده باشیم که دشمن خیال تجاوز نکند اظهار داشت: باید به گونه ای باشیم که دشمن فکرش را هم نکند و این لازمه آمادگی است.

وی ضمن تبریک هفته ارتش یادآور شد: کار تمامی نیروهای مسلح یک کار خدایی است و عطر تفکر بسیجی همراه آنان است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: نظام اسلامی خود را بر اساس عدل و حق تعقیب می کند و آن چیزی که امروز دشمن فریاد می زند تربیت از نفوذ نظام اسلامی است.

عبادی با بیان اینکه این انقلاب چیزی نیست که دشمن بتواند در مقابل آن باشد گفت: انقلاب زمانی به وجود آمد که همه به هر اسمی به دنبال شوروی و کمونیست بودند.

وی با بیان اینکه اسلام مبنی بر عقل و عدل دوای تمامی دردهای ما است که در برابر آن عمل شود افزود: نظام اسلامی برای نجات مسلمانان به وجود آمده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید از مظلوم حمایت کرد و جلوی ظالم را گرفت گفت: رهبری این نظام بر عهده عالم واقف بر شرایط است اما متأسفانه مشاهده می شود که بیگانه اندیش ها حاضرند ذلیل دشمن شوند اما دین را به معنای صحیحش نپذیرند.

عبادی خاطرنشان کرد: این نظام نیروهای مسلح آماده در برابر هجوم بیگانه دارد و همواره در مقابل ستمگران خواهد ایستاد.

وی با بیان اینکه ما با دنیایی روبه رو هستیم که می گویند رأی دادن دموکراسی است اما به ملت بحرین اجازه حق رأی نمی دهند بیان کرد: کسانی که باید بیدار باشند امروز نه بیدار و نه هوشیار هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: نظام اسلامی خود را بر اساس عدل و حق تعقیب می کند و آن چیزی که امروز دشمن فریاد می زند تربیت از نفوذ نظام اسلامی است.

عبادی با بیان اینکه امروز دشمنان به اسم دین کارهایی می کنند تا به اهداف نفسانی خود برسند افزود: اگر ما مسلمان بودیم اکنون این مشکلات نبود و عده ای به اسم مسلمان نوکری تکفیری ها را نمی کردند و همچنین امروز مشاهده می کنیم که عرب ها در برابر سران تفکر ذلیل می شوند.

وی اظهار داشت: در بعضی از روایات داریم که در تلفات تمرین و آزمایش های نظامی اگر افراد در حین تمرین به دلایلی جان خود را از دست بدهند ثواب شهادت او بیشتر از شهیدی است که در میدان جنگ به شهادت رسیده است زیرا این آمادگی نظامی است که از هزینه های بزرگ جلوگیری می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.