بیرجند_ وزیر ارتباطات فناوری و اطلاعات گفت: اقدامات خیرین مدرسه ساز مصداق بارز اجرای اقتصاد مقاومتی است.

اقدامات خیرین مدرسه ساز مصداق بارز اجرای اقتصاد مقاومتی است

به گزارش قدس آنلاین، محمود واعظی صبح شنبه در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز خراسان جنوبی در بیرجند بیان کرد: از ابتدای دولت جاری ۲ هزار و ۷۰ میلیارد ریال برای زیرساخت های مخابراتی سرمایه گذاری شده است.

وی با اشاره به اقدام خیران مدرسه ساز خراسان جنوبی اظهار داشت: این امر کار بزرگی است.

وزیر ارتباطات فناوری و اطلاعات با بیان اینکه هیچ چیزی جز خدمت به هم نوع انسان را راضی نمی کند افزود: در این دولت اعتقاد ما مبنی بر این است دولت کمتر خودش در امور دخالت کند.

واعظی با بیان اینکه دولت باید کار را به مردم واگذار کند و خودش نیز حمایت کننده باشد خاطرنشان کرد: کار اقتصادی باید در اختیار بخش خصوصی و کار اجتماعی در اختیار مردم باشد و همچنین هدف دولت نباید  رقابت کردن با مردم باشد و در جایگاه فعالیت های مردم بنشیند.

وی به شعار امسال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید اشاره کرد و افزود: در این راستا ریاست جمهور فرمودند باید اولویت اول و زیربنای همه خدمات، اقتصاد مقاومتی باشد.

وزیر ارتباطات فناوری و اطلاعات تصریح کرد: یکی از بندهای اجرایی کردن اقتصاد مقامتی، دخیل کردن مردم در انجام فعالیت ها است و در این راستا اقدامات خیرین مدرسه ساز مصداق بارز اجرای اقتصاد مقاومتی است.

واعظی یادآور شد: در طول تاریخ هرکجا که مردم حضور داشتند اقدامات خوبی ماندگار شده است و  هر کجا دولت حضور داشته درگیر بروکراسی های اداری شده است.

وی با بیان اینکه تلاش ما بر این است که دولت را چابک و کوچک کنیم اظهار کرد: نقش دولت تصدی گری نیست.

وزیر ارتباطات فناوری و اطلاعات گفت: تا پایان دولت جاری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال برای زیرساخت های مخابراتی هزینه خواهد شد.

واعظی از افتتاح و بهره برداری یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پروژه آی تی در استان در روز جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین هدف ما این است که ۹۰ درصد از روستاهای  بالای ۲۰ خانوار خراسان جنوبی را اینترنت بدهیم.

وی بیان کرد: هدف ما این است که ۲۸ شهرستان خراسان جنوبی را به نسل سوم تلفن همراه متصل کنیم و در این سفر ۱۹ شهرستان به نسل سوم تلفن همراه متصل می شود.

وزیر ارتباطات فناوری و اطلاعات گفت: تا یک ماه آینده ۲۸ شهرستان خراسان جنوبی به نسل سوم تلفن همراه متصل می شود

گفتنی است در این جلسه وزیر ارتباطات فناوری و اطلاعات  هوشمند سازی یک مدرسه در خراسان جنوبی را به عهده گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.