بجنورد-مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی از برگزاری جشن خودکفایی مددجویان کمیته امداد استان طی بهار امسال خبر داد.

جشن خودکفایی مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی برگزار می شود

عباس اهرابی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین، گفت: از سال ۹۰ تا پایان سال گذشته ۱۴ هزار و ۵۰۰ خانوار محروم تحت پوشش این نهاد در خراسان شمالی خود کفا شده و از چرخه حمایتی خارج شدند.

اهرابی اظهار داشت: ازدواج و اشتغال بخش قابل توجهی مشکلات و معضلات اجتماعی را بر طرف می کند و کمیته امداد خراسان شمالی نیز به این امر توجهات لازم را داشته است.

وی در خصوص اقدامات کمیته امداد استان به منظور اشتغالزایی مددجویان افزود: از سال ۹۰ تا پایان سال گذشته ۱۴۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض االحسنه اشتغالزایی توسط کمیته امداد به مددجویان تحت پوشش پرداخت شده است.

وی با اشاره به آسیب های اجتماعی خاطرنشان کرد: علاوه بر رفع مشکلات معیشتی و اشتغال مددجویان تحت حمایت، پیشگیری از آسیب های اجتماعی از دیگر رویکردهای این نهاد حمایتی است که تاکنون در این زمینه نیز به خوبی عمل کرده و برنامه ها را اجرایی کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۱۱۰ هزار نفر در خراسان شمالی به طور مستقیم و غیر مستقیم از خدمات کمیته امداد استان بهره مند هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.