رییس کمیته فرهنگی شورای شهر با اشاره به تکثر فوق العاده در دو جناح اصلاح طلب و اعتدال گرا عنوان کرد: این موضوع باعث شده است که دوستان اصلاح طلب در شورای چهارم نیز احساس خطر کنند. زیرا با تعدادی داوطلبانی که بسیاری از آنها نیز نام آشنا هستند ممکن است اعضای اطلاح طلب فعلی نیز رای نیاورند و زیر قامت آنها دیده نشوند.

اصولگرایان در یک قدمی فهرست واحد شورای شهر

  به گزارش «قدس آنلاین»،  رییس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که به فهرست نهایی داوطلبان اصولگرای شورای پنجم نزدیک شده ایم، عنوان کرد: تکثر و تعدد داوطلبان اصلاح طلب و اعتدال گرا که بسیاری از آنها نام آور نیز هستند منجر به احساس خطر اصلاح طلبان شورای چهارم شده است.

مجتبی شاکری رییس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برآیند خود از داوطلبان شورای پنجم شهر در تهران خاطرنشان کرد: گویا حدود پنج برابر فهرستی که اصلاح طلبان و اعتدالیون می خواستند، ثبت نام صورت گرفته است.

وی ادامه داد: این موضوع اکنون به معضلی برای دوستان اطلاح طلب و اعتدال گرا تبدیل شده به گونه ای که نمی توانند پاسخگو باشند.

وی با اشاره به کمپین انصراف برای کناره گیری برخی از داوطلبان از فهرست توسط این دو جناح خاطرنشان کرد: تصور بنده این است که در جناح راست وضعیت بهتر است و سازوکاری در نظر گرفته شده است که با کار کارشناسی و نظر سنجی های علمی  بهتر به نتیجه می رسد به گونه ای که می توان گفت از فهرست واحد دور نیستیم و دستیابی به این فهرست نهایی پیش روی ما است.

رییس کمیته فرهنگی شورای شهر با اشاره به تکثر فوق العاده در دو جناح اصلاح طلب و اعتدال گرا عنوان کرد: این موضوع باعث  شده است که دوستان اصلاح طلب در شورای چهارم نیز احساس خطر کنند. زیرا با تعدادی داوطلبانی که بسیاری از آنها نیز نام آشنا هستند ممکن است اعضای اطلاح طلب فعلی نیز رای نیاورند و زیر قامت آنها دیده نشوند.

منبع: افکار نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.