تبریز- رئیس مرکز مدیریت راه‌های آذربایجان‌ شرقی گفت: جاری شدن سیل روز گذشته بیش از ۲۰ میلیارد ریال به ابنیه فنی و راه های استان خسارت وارد کرده است.

سیل بیش از ۲۰ میلیارد ریال به راه های آذربایجان شرقی خسارت وارد کرد

به گزارش قدس آنلاین، علی هوشیار افزود: در پی بروز سیل روز گذشته بیش از ۲ میلیارد ریال از جمله به ابنیه فنی روستای بسیط در هشترود، ۶ میلیارد ریال به روستای یارشهری مراغه، سه میلیارد ریال به روستای چنار عجب شیر و سه میلیارد ریال به روستای باتمان قلیج و نوجه ده بستان آباد خسارت وارد شده است.

وی اظهار کرد: بیش از ۲ میلیارد ریال پل غله زار آذرشهر، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به کموجان ورزقان و ۲ میلیارد ریال نیز به ابنیه فنی و جسم جاده روستای باران لو و بیرق تبریز خسارت وارد شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه این میزان خسارت به صورت اولیه برآورد شده است، یادآوری کرد: با توجه به شدت بارش باران و سیل در روستای استان احتمال می رود میزان خسارت وارده به ابنیه فنی و جسم جاده ها بیش از این مبلغ برآورد شده باشد.

هوشیار ادامه داد: هم اکنون در هر شهرستان ۵ گروه از ماموران راهداری مشغول بازسازی و بازگشایی راه های روستایی و ابنیه های فنی هستند.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی در شبانه روز گذشته بیشترین بارش باران به میزان بیش از ۸۰ میلی متر از شهرستان مرند گزارش شده و میزان بارش در غرب تبریز نیز افزون بر ۶۰ میلی متر بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.