۲۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
کد خبر: 519997

سرمربی لیورپول از اینکه تاکتیک‌هایش در این تیم مدام زیر سوال می‌رود ناراضی است.

عصبانیت شدید یورگن کلوپ در نشست خبری

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از گاردین، لیورپول باید فردا (یکشنبه) در هفته ۳۳ لیگ برتر انگلیس در خانه وست برومویچ به میدان برود. این دیدار از اهمیت بالایی برای تیم سوم جدول یعنی لیورپول برخوردار است تا جایگاه خود را بین چهار تیم نخست این رقابت‌ها حفظ کند. 

یورگن کلوپ در نشست خبری خود در پاسخ به سوال‌های مداوم خبرنگاران درباره برنامه‌های نخست و دوم تیمش در بازی‌های لیگ جزیره گفت: اگر کسی بخواهد این‌طور صحبت کند و حرف از تاکتیک بزند، احترامی که برایش قائل هستم را از دست می‌دهم. فوتبال خوب، درصد بالای پاس و فشار و فوتبال درگیرانه‌ای نیست. با همین شیوه توانستیم برابر تیم‌هایی چون لسترسیتی و هال‌سیتی به برتری برسیم. 

لیورپول در بازی فردا قرار است یاد و خاطره قربانیان فاجعه هیلزبورو را گرامی بدارد. مراسمی قرار است به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد این فاجعه  فردا قبل از دیدار لیورپول و وست برومویچ برگزار شود.

به نقل از ایسنا، سرمربی قرمزها ادامه داد:‌ تمام تیم قصد دارد در این مراسم شرکت کند و یاد و خاطره ۹۶ قربانی حادثه را زنده کند. این اولین سالی است که مراسم در آنفیلد برگزار نمی‌شود. امیدوار هستم خانواده قربانیان بهترین روزها را داشته باشند. داستان این قربانیان داستان ما نیز است و برای همیشه در یادها خواهند ماند.

فردا علاوه بر دیدار وست برومویچ و لیورپول، دو تیم منچستریونایتد و چلسی نیز برابر هم به میدان خواهند رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.