ایلام- رئیس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: این استان برای برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری آمادگی کامل دارد.

انتخابات الکترونیکی در دستور کار مسئولان قرار گیرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حسین کلانتری صبح شنبه در نشست ستاد انتخابات استان اظهار داشت: استفاده از تمامی ظرفیت ها برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات الکترونیکی بایستی در دستور کار مسئولان استان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تلاش می شود تا هیچ نقطه کور اینترنتی در این استان برای انتخابات سال جاری وجود نداشته باشد افزود: برای برگزاری انتخابات در این استان، مجموعاً ۶۸۲ نقطه در نظر گرفته شده که تنها ۲۶ نقطه با مشکل آنتن دهی روبرو هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با اشاره به اینکه باید با همراهی شرکت های مخابرات و زیرساخت، مسائل و مشکلات تمامی مناطق این استان را بر طرف کنیم، بیان داشت: دراین دوره زمینه برای برگزاری دیجیتال انتخابات شوراهای اسلامی شهر ایلام فراهم است.

حسین کلانتری با بیان اینکه همه مسئولان و دست اندرکاران بایستی در راستای برگزاری انتخاباتی قانونمند و پرشور تلاش کنند، یادآور شد: این استان برای برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری آمادگی کامل را دارد.

وی با اشاره به اینکه در نشست اخیر استانداران کشور از استان ایلام به عنوان یکی از استان‌های نمونه در پوشش کامل ثبت نام شوراها تقدیر شد، خاطرنشان ساخت: ۹۸ درصد از استان تحت پوشش زیرساخت های لازم برای برگزاری انتخابات پیش رو هستند که حفاظت از این امکانات و فیبر نوری در دستور کار فرمانداران قرار دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام با بیان اینکه انتخابات، نماد عینی و ممتاز مردم سالاری دینی در کشور است، تصریح کرد: آمار مشارکت ملت غیور ایران در انتخابات ها در مقایسه با کشورهای مدعی در جهان، بسیار بالاتر است.

حسین کلانتری به رعایت اخلاق و قانون در انتخابات اشاره و تأکید کرد: ما همواره نشاط سیاسی و حضور مردم در انتخابات ها را شاهد بوده ایم و همه احزاب مشارکت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه اولویت اول استان تا پایان اردیبهشت برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند است، گفت: مجریان انتخابات نیز باید اصل بی طرفی و قانون گرایی را سرلوحه خود قرار دهند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با اشاره به اینکه جمعیت ۵۸۰ هزار نفری ایلام، در ۲۵ شهر و بیش از ۶۰۰ روستا سکونت دارند، اظهار داشت: انتخابات شوراهای اسلامی در همه ۲۵ شهر استان و ۳۷۵ روستای بالای ۲۰ خانوار این استان برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۹ اردیبهشت سال ۹۶ به طور همزمان در کشور برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.