ایلام-رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام گفت: با ایجاد تحول در کلانتری ها و پاسگاه‌های انتظامی به‌عنوان نقاط اصلی تماس آحاد جامعه با پلیس، به دنبال افزایش احساس امنیت در جامعه و رضایت مندی مردم هستیم.

کلانتری‌ها و پاسگاه های ایلام تجهیز می‌شوند

سرهنگ جلال میرزابیگی روز شنبه در گفت‌وگو با قدس آنلاین اظهار داشت: مصمم هستیم تا با تزریق ده‌ها دستگاه خودرو جدید به بدنه کلانتری و پاسگاه‌های انتظامی استان ایلام، توان خودروی و تحرک کلانتری ها و پاسگاه‌های انتظامی را به میزان قابل‌ملاحظه‌ای افزایش دهیم.

وی افزود: در راستای ایجاد تحول در کلانتری و پاسگاه‌ها و افزایش تحرک و چابک سازی رده‌های پلیس پیشگیری استان،  ده‌ها دستگاه خودرو  جدید از همین امروز تا پایان فروردین‌ماه  سالجاری، تحویل کلانتری ها و پاسگاه‌های انتظامی استان خواهد شد.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام خاطرنشان ساخت: پیشگیری از وقوع جرائم، حضور سریع و به‌موقع پلیس در مأموریت های فوریتی ۱۱۰، افزایش گشت‌های انتظامی در حاشیه شهرها و جاده‌ها و همچنین افزایش رضایتمندی مردم؛ از اهداف ایجاد تحول درکلانتری ها و پاسگاه‌ها است که با تقویت یگان موتوری و خودروی پلیس پیشگیری، به دنبال تحقق آن هستیم.

سرهنگ جلال میرزابیگی با بیان اینکه از دیگر اقدامات اساسی پلیس پیشگیری در سال جاری، گسترش حضور انتظامی در حاشیه شهرها و اماکن تفریحی است، تصریح کرد: استقرار ۵ ایستگاه ثابت پلیس پیشگیری در حاشیه شهر ایلام تا پایان نیمه اول سال عملیاتی می‌شود.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام تأکید کرد: قطعاً حضور دائمی پلیس در حاشیه شهر ایلام موجب افزایش احساس امنیت در بین شهروندان خواهد شد و جرائم و آسیب‌های اجتماعی را در محلات کاهش خواهد داد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.