میزان مستمری مددجویان سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) از امروز ۲۶ فروردین ماه، ۱۶ تا ۵۰ درصد افزایش می یابد.

افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی+جدول

به گزارش «قدس آنلاین»  میزان مستمری برای خانوارهای یک نفره ۱۶ درصد، خانوارهای دو نفره ٢٧ درصد، سه نفره ۳۵ درصد، چهار نفره ۴۵ درصد و پنج نفره و بالاتر ۵۰ درصد افزایش می یابد.

این افزایش به همراه دریافت قبلی مستمری بگیران و همچنین یارانه ای است که به خانوارهای تحت پوشش تعلق می گیرد.

بنابراین برای خانوار یک نفره حداقل دریافتی از ۵۳۰ هزار ریال ( ۵۳ هزارتومان) به یک میلیون و ۴۸۰ هزار ریال( ۱۴۸ هزار تومان) و برای خانوار پنج نفره از یک میلیون ریال(١٠٠هزارتومان) به همراه یارانه به چهار میلیون و ۶۵۰ هزار ریال(۴۶۵ هزار تومان) افزایش می یابد.

خانوارهای دو نفره مددجویان از محل اعتبار دستگاه اجرایی ۶۱۰ هزار ریال و از محل هدفمندی یارانه ها یک میلیون و ۸۹۰ هزار ریال، خانوارهای سه نفره از محل دستگاه اجرایی ۷۲۰ هزار ریال و ار محل هدفمندی یارانه ها ۲ میلیون و ۵۳۰ هزار ریال و خانوارهای چهار نفره از محل اعتبار دستگاه اجرایی ۸۱۰ هزار ریال و از محل هدفمندی یارانه ها سه میلیون و ۳۷۰ هزار ریال دریافت خواهند کرد.

بودجه افزایش مستمری، مستمری بگیران ۴۰ هزار میلیارد ریال است که در بودجه امسال تخصیص یافته است و سال گذشته ۱۵ هزار میلیارد ریال برای اشتغال اقشار تحت پوشش سازمان های حمایتی تخصیص یافت که ۱۲ هزار میلیارد ریال برای خانوراهای تحت پوشش کمیته امداد و سه هزار میلیارد ریال برای نهاد بهزیستی بوده است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.