بروجرد- فرماندار بروجرد با اشاره به اینکه شهرستان بروجرد شرایط لازم برای احداث صنایع دارویی بیماری های خاص را دارد، گفت: احداث این کارخانه ظرفیت بزرگی برای اشتغالزایی در شهرستان ایجاد می کند.

احداث صنایع دارویی بیماری‌های خاص در بروجرد ظرفیت بزرگ اشتغالزایی ایجاد می کند

به گزارش قدس آنلاین، علی کورانی فر ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست اخیر خود با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی متقاضی احداث صنایع دارویی اظهار داشت: در این نشست مقرر شد هماهنگی‌های لازم به‌منظور تسهیل درروند احداث صنایع دارویی بیماران خاص در شهرستان بروجرد صورت پذیرد.

وی افزود: سرمایه‌گذار این بخش گروه اقتصادی نور است که با انجام ارزیابی‌های تخصصی لازم در حوزه تولید دارو شرایط این منطقه را برای احداث این کارخانه سنجیده و در صورت پذیرش شرایط این شهر همه تعهدات در حوزه اختیارات استان برای همکاری با این شرکت درزمینهٔ احداث این کارخانه انجام می‌شود.

فرماندار بروجرد بیان کرد: در کل کشور تنها یک نمونه از این صنایع وجود دارد که در صورت احداث آن شهرستان بروجرد میزبان دومین کارخانه از این صنعت است که به نظر می‌رسد احتمال احداث این کارخانه در بروجرد بالای ۸۰ درصد است.

کورانی فر گفت: هفته آینده کارشناسان گروه تخصصی نور مجدداً برای بازدید از محل کارخانه به بروجرد سفر می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی هماهنگی‌های لازم برای شروع این پروژه بزرگ در استان انجام‌شده و شرایط برای سرمایه‌گذاری مهیاست تا شهرستان بروجرد باوجود توانمندی‌های خاص در مسیر تبدیل‌شدن به یک‌قطب پزشکی و دارویی قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.