وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه دولت نباید حزبی اداره شود، گفت: همگان در اداره کشور باید نقش داشته باشند و کشور توسط شایسته ها اداره شود.

دولت نباید حزبی اداره شود/ضرورت قانون مداری در انتخابات

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، محمود واعظی عصر شنبه در شورای اداری شهرستان قاین اظهارکرد: توجه به نقاط محروم و دور افتاده همواره از اولویت های دولت است و مورد توجه ویژه قرار دارد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: دولت عزم جدی دارد که به مناطق کمتر برخوردار رسیدگی ویژه شود.

وی با اشاره به بهبود شرایط کشور طی چهار سال گذشته گفت: علی رغم اقدامات انجام شده بازهم شکاف اقتصادی در برخی مناطق کشور وجود دارد که باید به آنها رسیدگی شود.

واعظی با تاکید بر اینکه بایدجلوی مهاجرت ها گرفته شود، عنوان کرد: زیرساخت ها در مناطق مختلف کشور باید به گونه ای فراهم شود که مردم بتوانند در منطقه و زادگاه خود برای آبادانی کشور تلاش کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد: در کشوری هستیم که قومیت ها و مذاهب مختلف زندگی می کنند و باید حمایت های دولت به گونه ای باشد که عدالت را برقرار کند.

 وی با بیان اینکه جایگاه ایران در منطقه و دنیا روز به روز در حال رشد است، گفت: بسیاری از مشکلاتی که در گذشته داشته ایم حل شده و یا در حال حل شدن است.

وجود بیکاری انباشته در کشور

واعظی عنوان کرد: سال گذشته حدود ۷۰۰ هزار شغل در کشور ایجاد شد اما مشکل بیکاری آنقدر بزرگ است که این اشتغالزایی در جامعه احساس نمی شود.

 وی با اذعان به اینکه بیکاری انباشته از گذشته در کشور وجود دارد، بیان کرد: در بستر اقتصاد مقاومتی باید به دنبال اشتغال و تولید باشیم.

وی با اشاره به هدف گذاری های دولت در بهبود شاخص ها گفت: سال 93 سال کنترل تورم بود که توانستیم تورم را تک رقمی کنیم.

 وی با بیان اینکه سال 95 ریل گذاری برای رشد اقتصادی کشور بود، عنوان کرد: در این سال توانستیم شاهد رشد هفت درصدی اقتصادی و افزایش صادرات باشیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به هدف گذاری دولت برای رسیدگی به طبقات محروم کشور است، گفت: باید مسائل نقدینگی و اشتغال مردم را حل کنیم.

واعظی با تاکید بر اینکه دولت به جد به دنبال اجرای منویات مقام معظم رهبری است، ادامه داد: اعتقاد داریم با همدلی که بین قوا وجود دارد و استمرا آن می توانیم موفق باشیم.

لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات

 وی با تاکید بر اینکه دولت نباید حزبی اداره شود، گفت: همگان در اداره کشور باید نقش داشته باشند و کشور باید توسط شایستگان اداره شود.

 وی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو تاکید کرد و گفت: آینده خوبی را پیش رو داریم که باید با همدلی و همبستگی برای منافع و اقتدار کشور تلاش کنیم.

واعظی بر رعایت اخلاق در انتخابات هم تاکید کرد و گفت: زیربنای انقلاب اسلامی اخلاق و آموزه های اسلامی است و نباید برای تبلیغات چه کاندیداها و چه طرفدارن آنها همدیگر را تخریب کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات قانونمداری در انتخابات را بسیار مهم دانست و گفت: حضور حداکثر مردم نمایش اقتدار، انسجام، وحدت کشور است و زمینه یاس و نامیدی دشمنان ایران را فراهم می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.