۲۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴
کد خبر: 520167

وزیر نفت با همراهی تعدادی از مدیران نفتی و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از فازهای ۱۷ و ۱۸ پارس جنوبی بازدید کرد.

وزیر نفت از فازهای پارس جنوبی بازدید کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، وزیر نفت عصر شنبه در حاشیه بازدید از فازهای پارس جنوبی اظهار داشت: فردا با حضور رئیس جمهور فازهای ۱۷ و ۱۸، ۱۹ و ۲۰و۲۱ پارس جنوبی و چهار طرح بزرگ پتروشیمی در این منطقه افتتاح می‌شود.

بیژن نامدار زنگنه اضافه کرد: تکمیل این فازها حاصل تلاش جهادی در این عرصه است و دولت نیز به وعده‌ای که در این زمینه به مردم داده بود عمل کرده است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس در حاشیه بازدید وزیر نفت از فازهای ۱۷ و ۱۸ پارس جنوبی اظهار داشت: با آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید شاهد تحول بزرگی در توسعه فازهای پارس جنوبی هستیم.

محمد مشکین‌فام اضافه کرد: ۱۸ میلیارد دلار برای تکمیل فازهای ۱۷ و ۱۸، ۱۹ و ۲۰و۲۱ پارس جنوبی سرمایه‌گذاری شده است که تاکنون در این فازها چهار میلیارد دلار محصول تولید شده است.

وی با اشاره به اینکه پنج پالایشگاه پارس جنوبی در دولت تدبیر و امید تکمیل شده است، افزود: در کل پارس جنوبی ۱۳ پالایشگاه داریم و مجموع سرمایه‌گذاری در کل پارس جنوبی ۹۰ میلیارد دلار است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس با اشاره به افزایش دو برابری میزان تولید گاز پارس جنوبی در دولت یازدهم، بیان کرد: مجموع سرمایه‌گذاری در کل پارس جنوبی ۹۰ میلیارد دلار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.