بجنورد- مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی گفت: مبادله فناوری بین یک واحد صنعتی مستقر در شهرک صنعتی بیدک و کره جنوبی انجام شد.

تفاهم نامه مبادله فناوری بین صنایع کوچک خراسان شمالی و کره جنوبی منعقد شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی؛ سیاوش وحدت گفت: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بین سازمان صنایع کوچک ایران وسازمان صنایع کوچک کره، تفاهم نامه ای مابین کره جنوبی و شرکت رام صنعت دانیال در شهرک صنعتی بیدک برای انتقال فناوری صنعت بسته بندی منعقد شد.

وی افزود: انتقال دانش و بهره‌مندی از تجربه کشورهای پیشرفته در فعال‌سازی واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی مسلما در پیشرفت و توسعه این صنایع و رقابت پذیر شدن آنها کمک می کند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی به اهمیت تقویت صنایع کوچک در همه زمینه ها تاکید کرد و گفت: استفاده از فناوری کشورهای توسعه یافته در صنایع کوچک به تقویت این صنایع در کشور کمک می کند و از آسیبهای آنها در بازار رقابت تولیدات می کاهد.

سیاوش وحدت به تفاهم نامه منعقده سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با صنایع کوچک کره جنوبی اشاره کرد و افزود: پس از انعقاد این تفاهم نامه مرکز مبادله و انتقال فناوری در تهران ایجاد شد که این مرکز با همراهی شهرک‌های فناوری به ارائه خدماتی از جمله فن بازارها و خدمات فناوری و کسب و کار می‌پردازد

وی خاطر نشان ساخت: کلیه واحدهای صنعتی کوچک و متوسط استان خراسان شمالی در صورت تمایل به استفاده از خدمات این مرکز میتوانند به شرکت شهرکهای صنعتی استان مراجعه کنند.

سیاوش وحدت ادامه داد: واحد صنعتی بسته بندی مستقر در شهرک صنعتی بیدک با حمایت شرکت شهرکهای صنعتی به کره جنوبی سفر کرده است و این تفاهم نامه در آن کشور منعقد شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.