اصفهان- فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان اعلام کرد: امنیت انتخابات استان اصفهان با بکارگیری بیش از ۱۲ هزار نیرو تأمین می شود.

بیش از ۱۲ هزار نیرو امنیت انتخابات را در اصفهان تأمین می کنند

سردار عبدالرضا آقاخانی صبح یکشنبه در اولین نشست خبری خود در سال ۹۶ گفت: سال ۹۶ سال پرکاری برای ناجا است که شروع این فعالیت بزرگترین مانور سیاسی با انتخابات است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی استان اصفهان از ۲ ماه پیش اقدامات لازم برای تامین امنیت انتخابات را پیش بینی کرده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تاکید کرد: تمام مقدمات امنیت کامل انتخابات در این استان فراهم و تعامل با دستگاه های مربوطه انجام شده است تا انتخاباتی توأم با آرامش برگزار شود.  

وی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اصفهان، تصریح کرد: تمام تدارکات لازم از جمله تجهیزات و نیروهای انسانی انجام شده و روز ۲۹ اردیبهشت یک ساعت قبل از انتخایات در مکان های مشخص شده مستقر خواهند شد.

سردار آقاخانی با تاکید بر تأمین امنیت پیش از انتخابات، حین انتخابات و پس از انتخابات در استان اصفهان، تاکید کرد: هدف نیروی انتظامی افزایش امنیت انتخابات و حضور حداکثری مردم در پتی صندوق های رأی است.

وی اضافه کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده بیش از ۱۲ هزار نیرو امنیت انتخابات را در استان اصفهان تأمین می کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان به برنامه های ویژه پلیس اصفهان در سال ۹۶ اشاره و خاظرنشان کرد: در سال جاری آموزش همگانی با محوریت خود مراقبتی برای توجه بیشتر مردم نسبت به سهم خود در استقرار امنیت پایدار انجام می شود.

وی اجرای هر ۵ روز یک عملیات در کانون های جرم، تاکید بر تکریم مردم و حرکت جهشی برای تکریم مردم و حقوق شهروندی، به روز کردن آموزش نیروها برای انجام ماموریت های ویژه، رسیدگی به معیشت کارکنان، سرعت بخشی به امور قضایی در رده های نیروی انتظامی، بهبود خدمات انتظامی، توجه به ارتقای معلومات قضایی کارکنان با همکاری دستگاه قضایی و برخورد با کانون های توزیع مواد مخدر در محلات را از دیگر رویکردهای پلیس اصفهان در سال ۹۶ بشمرد.

سردار آقاخانی به ارایه گزارشی از عملکرد پلیس اصفهان در نوروز ۹۶، گفت: نوروز امسال استان اصفهان با کاهش ۲۸ درصدی تصادفات فوتی رتبه اول کاهش تصادفات فوتی کشور را به خود اختصاص داد

وی اضافه کرد: سال گذشته در استان اصفهان ۳۵ تن مواد مخدر کشف شد و امسال نیز در صدد هستیم به سمت محلات و برخورد با توزیع کنندگان خرد مواد مخدر رفته و معتادان ولگرد را جمع آوری می کنیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان برخورد شدید تر با موتورسوارانی که توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی ندارند، نظارت بر صنوفی که بدون مجوز قانونی فعالیت می کنند یا قوانین صنفی را نادیده می گیرند و برخورد با قاچاق کالاو ارز  از جمله برنامه های پیش روی پلییس اصفهان برشمرد.

 وی خاطر نشان کرد: در سال جاری تجهیزات و امکانات پلیس خودروها با جهش ۵۶ درصدی افزایش می یابد و تعداد ۲ کلانتری به کلانتری های استان اصفهان اضافه خواهد شد.

سردار آقاخانی در ادامه به شناسایی ۴ هزار راننده فاقد گواهینامه در استان اصفهان اشاره و تصریح کرد: بیش از ۹۹ درصد این آمار مربوط به راکبان موتورسیکلت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.