کرج- نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: هرگونه عقب‌نشینی در برابر دشمن، هزینه‌های سنگینی به کشور تحمیل می‌کند.

مسؤولان با تمام توان در برابر زیاده‌خواهی‌های غرب ایستادگی کنند

به گزارش قدس آنلاین، عزیز اکبریان با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، کشورهای زورگوی غربی تمام توان خود را برای مقابله با پیشرفت و توسعه ایران اسلامی به میدان آوردند، گفت: دشمنان اسلام و انقلاب و در راس آنها رژیم اشغالگر قدس و سران کاخ سفید از هر وسیله‌ای برای ضربه زدن به ملت ایران استفاده کرده و طی چهار دهه اخیر توطئه‌های زیادی از جمله ترور بزرگان انقلاب، تحمیل جنگی هشت ساله و تحریم‌های اقتصادی غیرقانونی را طراحی و اجرا کردند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تنها راه خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب، بهره‌مندی از روحیه جهادی و انقلابی و ولایت‌مداری است و باید با تمام توان در برابر توطئه‌های دشمن ایستادگی کنیم.

اکبریان گفت: تجربه ثابت کرده است که اگر در برابر زیاده‌خواهی‌های کشورهای زورگوی غربی از حقوق ملت ایران به خوبی و با قاطعیت دفاع نکنیم، دشمن یک گام جلوتر می‌آید.

وی بیان داشت: به عنوان نمونه در موضوع مذاکرات هسته‌ای شاهد بودیم که غربی‌ها نه تنها به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکرده، بلکه پس از کسب توافقات، مسائل واهی دیگری از جمله توان دفاعی و موشکی کشور را مطرح می‌کنند.

اکبریان در پایان تاکید کرد: مسؤولان باید با تمام توان در برابر زیاده‌خواهی‌های غرب ایستادگی کرده و با اتکاء به روحیه انقلابی و همچنین توان داخلی، از منافع ملت ایران دفاع کنند چرا که عقب‌نشینی در برابر دشمن، خسارات جبران‌ناپذیری را به کشور تحمیل خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.