هافبک کروات بارسلونا عنوان کرد اگر مثل دیدار با پاری سن ژرمن باشند می‌توانند یوونتوس را در لیگ قهرمانان اروپا حذف کنند.

راکیتیچ: اگر مثل بازی قبل باشیم یوونتوس را حذف می‌کنیم

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از مارکا، بارسلونا بعد از پیروزی سه بر دو برابر رئال سوسیداد اکنون امیدوار است بتواند با برتری برابر یوونتوس به جمع چهار تیم نخست لیگ قهرمانان اروپا راه یابد. آنها کار سختی پیش‌رو دارند چراکه در بازی رفت با سه گل به این تیم ایتالیایی باختند.

 ایوان راکیتیچ درباره تقابل با یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا گفت‌: اگر مثل بازی قبل با پاری ‌سن‌ ژرمن بازی کنیم، می‌توانیم یوونتوس را نیز حذف کنیم. به‌ هر حال ما خودمان را باور داریم و می‌دانیم که می‌توانیم هر کاری را انجام بدهیم. هواداران نیز  ما را باور دارند.

این هافبک اهل کرواسی ادامه‌ داد: پیروزی برابر رئال سوسیداد بسیار دشوار بود. آنها تیمی هستند که از نظر شخصیتی در سطح بالایی قرار دارند و حسابی ما را اذیت کردند. شانس‌های زیادی برای گلزنی داشتیم. به‌ هر حال باید بگویم نتیجه‌ خوبی را کسب کردیم. مهم‌ترین مساله برای ما این است که بتوانیم روند بردهای خودمان را ادامه‌ بدهیم. خیلی خوشحال هستیم که این  برد را به دست آوردیم. باید همین مسیر را ادامه‌ بدهیم تا بتوانیم مهم‌ترین بازی فصل‌مان یعنی دیدار با یوونتوس را با برد به پایان برسانیم.

بارسلونا بعد از بازی با یوونتوس باید در ال کلاسیکو به میدان برود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.