یزد- مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گفت: شهرکهای صنعتی استان یزد قیمت زمین را تعیین نمی کند .

شهرکهای صنعتی استان یزد قیمت زمین را تعیین نمی کند

به گزارش قدس آنلاین، سید مسعود عظیمی صبح یک شنبه درگفتگو با ما اظهارداشت: درسال گذشته،‌ بیش از۲هزارو۷۰۶ قرارداد سرمایه گذاری در شهرکها و نواحی صنعتی استان یزد منعقد شده که از بیش از۱هزارو ۶۰ واحد به بهره برداری رسیده و این شرکت برای پیشبرد اهداف و برنامه های خود تعامل خوبی با دستگاه های اجرایی داشته است.

 وی افزود: حدود ۴۰۵ لیتر بر ثانیه آب و ۲۶۸ مگاوات برق برای استقرار سرمایه گذاران تامین شده  و این شهرکها با کمبود آب مواجه می باشند. 

عظیمی  زاده گفت: تاکنون ۱هزارو۶۵۳ هکتار زمین به سرمایه گذاران واگذارشده و قیمت زمین در جذب سرمایه گذار تاثیر چندانی نداشته وشهرکها یی که قیمت پایین تری به نسبت سایر شهرکها دارند، کمترین جذب سرمایه گذار و واحد صنعتی به بهره بردرای رسیده را دارا می باشند.

این مسئول خاطر نشان ساخت: این شرکت آمادگی لازم را برای ارائه تسهیلات به سرمایه گذاران جدید  داردواین اراضی با کمترین بخش نقدی در اختیار متقاضیان برای ایجاد واحد صنعتی قرارخواهد گرفت.

عظیمی با بیان اینکه سه نهاد کارشناسان رسمی دادگستری، نماینده استانداری و نماینده امور اقتصاد و دارایی در قیمت گذاری زمین نقش دارند افزود: این سه نهاد در سال ۹۵ قیمت گذاری اراضی صنعتی استان را انجام می دهند و این شرکت هیچگونه دخل و تصرفی در این فرایند نداشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.