ساری- فرمانده عملیاتی لشکر ۲۵ کربلای مازندران از برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم مازندران در ۱۸ اردیبهشت ماه در ساری خبر داد.

بزرگداشت شهدای مدافع حرم مازندران برگزار می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار حمیدرضا رستمیان ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به اینکه گرامیداشت شهدای مدافع حرم مازندران با عنوان «اردیبهشت مقاومت» برگزار می شود، افزود: مازندران در دفاع از حرم حضرت زینب (س) ۳۷ شهید تقدیم کرده است.

وی با اعلام اینکه سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج و جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج سخنران مراسم بزرگداشت می باشد، یادآور شد: در این مراسم از چهار کتاب «از حاج ابراهیم تا خان طومان»، «از کربلای چهار تا خان طومان»، «خاطرات شهید محمود رادمهر» و «خداحافظ دنیا» رونمایی خواهد شد.

فرمانده عملیاتی لشکر ۲۵ کربلای مازندران با بیان اینکه ۱۰۰ هزار مازندرانی آمادگی خود را برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) اعلام کرده اند، اضافه کرد: رزمندگان ایرانی توانستند با کشته و زخمی کردن ۷۰۰ نیروی دشمن و زمینگیر کردن ۱۵ دستگاه تانک و نفربر در محور خان طومان، خسارات سنگینی را به جبهه النصره وارد کنند.

سردار رستمیان از نصب المان‌های شهدای مدافع حرم در شهرهای مختلف خبر داد و گفت: بزودی از فیلم مستند زندگی شهید محمد بلباسی با عنوان «به آهستگی» رونمایی خواهد شد.

مسئول ستاد مردمی گرامیداشت شهدای مدافع حرم مازندران به برگزاری نمایشگاه های مختلف در سطح استان اشاره کرد و افزود: ۸ میهمانی در ۸شب با حضور خانواده های شهدا و رزمندگان مدافع حرم نیز برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.