ساری– مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور آغاز فصل خرید تضمینی کلزا در مازندران را ۱۰ اردیبهشت ماه سالجاری عنوان کرد و گفت: با تمهیدات اتخاذ شده ۱۶ مرکز خرید، عملیات خرید تضمینی کلزا را در مازندران بر عهده خواهند داشت.

خرید کلزا در ۱۶ مرکز خرید مازندران انجام می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از شرکت غله منطقه ۲ کشور، جعفری با اشاره به اینکه ۱۵ اردیبشهت ماه زمان آغاز خرید تضمینی کلزا در استان گلستان می باشد، افزود: استان گلستان با ۱۳هزار تن و مازندران با ۴۶۰۰ تن به ترتیب مقام های اول و دوم را در خرید تضمینی کلزا در سطح کشور در سال گذشته بدست آوردند.

وی تصریح کرد: در سال زراعی جاری شرکت غله برای اولین بار بدون مباشر عملیات خرید تضمینی کلزا را انجام خواهد داد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور اضافه کرد: براساس پیش بینی های سازمان جهاد کشاورزی در سالجاری انتظار می رود ۲۰هزار تن کلزا در مازندران خریداری شود.

جعفری تصریح کرد: افزایش این میزان از کلزا به خاطر عملکرد مطلوب در سال گذشته در خرید مطلوب و پرداخت نقدی بهای کلزا به کلزاکاران می باشد.

وی با اشاره به اینکه سال جاری مزین به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال می باشد اظهار داشت: نهادینه سازی وجدان کاری، امانت داری و صرفه جویی و حفظ بیت المال همچون گذشته مورد تاکید می باشد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ گفت: شرکت غله منطقه ۲ قطب خرید کلزای کشور می باشد و بخش اعظم کلزای خریداری شده کشور در سال گذشته در این منطقه تحقق یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.