اهواز _ معاون فرماندارشادگان در جلسه مسئولین بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرستان بر لزوم ارائه عملکرد دستگاههای اجرایی به مردم تأکید کرد.  

دستگاههای اجرایی باید عملکرد خود را به مردم ارائه کنند

به گزارش قدس آنلاین، نعمت اله آلبوغبیش معاون فرماندار شادگان ظهر یکشنبه در جلسه رؤسای دستگاههای اجرایی و مسئولین دفاتر بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، برلزوم ارائه عملکرد دستگاههای اجرایی به مردم تاکید کرد و گفت: ارائه عملکرد دستگاههای اجرایی جزء حقوق شهروندی است و دستگاههای اجرایی مکلفند اطلاع رسانی کنند.  
معاون فرماندار شادگان با اشاره به ضرورت فعال نمودن دفاتر بازرسی و رسیدگی به شکایات دستگاههای اجرایی شهرستان و پاسخگویی به موقع به ارباب رجوع و اعتراضات احتمالی، بر لزوم رسیدگی به اختلافات دستگاههای اجرایی و حل و فصل امور با هماهنگی فرمانداری تأکید کرد.  
وی تصریح کرد در آینده نزدیک دوره آموزشی کوتاه مدت برای کلیه مسئولین دفاتر بازرسی و رسیدگی بشکایات دستگاههای اجرایی شهرستان برگزار خواهد شد.  
آلبوغبیش خاطرنشان ساخت: واحدهای بازرسی و رسیدگی بشکایات دستگاههای اجرایی، بازرسی و نظارت برعملکرد تمامی واحدهای تابعه به منظور اطمینان از حسن جریان امور، رسیدگی دقیق به نظرات مراجعین و برقراری ارتباط مناسب و سازنده با سایر ادارات را بعهده دارند.  
معاون فرماندار شادگان در ادامه تأکید کرد: کلیه دستگاههای اجرایی شهرستان ملزم هستند عملکرد چهارساله ۹۲، ۹۳، ۹۴ و ۹۵ خود را تهیه و ضمن انتشار به نحو شایسته جهت آگاهی عمومی شهروندان، یک نسخه به فرمانداری تحویل نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.