ایلام- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دهلران گفت: در سال زراعی جاری دو هزار و ۴۰۰ هکتار از زمین‌های شهرستان به زیر کشت دانه روغنی کلزا رفته که پیش‌بینی می‌شود از این سطح زیر کشت، چهار هزار تن دانه روغنی برداشت شود.

برداشت ۴۰۰۰ تن دانه روغنی در مزارع دهلران

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان ایلام، تورج کرمی اظهار داشت: شهرستان دهلران به لحاظ تولید بسیاری از محصولات کشاورزی از جمله گندم و دانه روغنی کلزا قطب کشاورزی استان ایلام به شمار می‌آید.

وی افزود: ۳۰ هزار هکتار از اراضی این شهرستان نیز به زیر کشت گندم آبی رفته که از این میزان نیز ۱۰۰ هزار تن گندم برداشت خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دهلران با بیان اینکه برداشت غلات در این شهرستان از اوایل اردیبهشت آغاز می‌شود، بیان داشت: برنامه ریزی های لازم برای تحویل محصول به سیلوها و خرید تضمینی گندم از کشاورزان انجام شده است.

تورج کرمی یادآور شد: در سال زراعی جاری دو هزار و ۴۰۰ هکتار از زمین‌های شهرستان به زیر کشت دانه روغنی کلزا رفته که پیش‌بینی می‌شود از این سطح زیر کشت، چهار هزار تن دانه روغنی برداشت شود.

وی خاطرنشان ساخت: توجه به جاده‌های بین مزارع و همچنین تامین سوخت مورد نیاز اداوات کشاورزی از جمله موضوعاتی بوده که برای آنها تصمیم گیری شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.