دفتر توسعه منابع انسانی وزارت نیرو از تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نیرو تا روز ۲۹ اردیبهشت ماه خبر داد.

تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت نیرو

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، دفتر توسعه منابع انسانی وزارت نیرو با صدور اطلاعیه‌ای، زمان ثبت‌نام و ویرایش ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نیرو را از امروز تا تاریخ ۲۹ فروردین ماه جاری تمدید کرد.
در این اطلاعیه آمده است؛ پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون استخدامی تاریخ ۲۲ اردیبهشت شرکت‌های وابسته (غیردولتی) زیرمجموعه وزارت نیرو و با عنایت به مراجعه تعدادی از  فارغ التحصیلان دانشگاه‌های کشور مبنی بر اینکه برخی از رشته‌های تحصیلی در شرایط احراز رشته‌های شغلی آزمون مذکور لحاظ نشده و از طرفی تعدادی از متقاضیان موفق به ثبت نام در آزمون مذکور نشده‌اند، با هماهنگی‌های به عمل آمده با سازمان سنجش آموزش کشور و به منظور جلوگیری از تضییع حق افراد مورد اشاره، مقرر شده تا امکان ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش از تاریخ ۲۷/۱/۹۶ تا ۲۹/۱/۹۶ فراهم شود.
 در این مدت داوطلبانی که به هر نحو موفق به ثبت نام در آزمون نشده‌اند، می‌توانند در زمان فوق نسبت به ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات ثبت شده اقدام کنند.
این اطلاعیه می‌افزاید، برخی از رشته‌های تحصیلی به شرایط احراز رشته‌های شغلی کارشناس نرم افزار (کد ۲۶۳۵)، کارشناس IT ویژه بخش حراست (کد ۲۶۳۶)، کارشناس کامپیوتر و فناوری اطلاعات (کد ۲۶۳۷)، مهندس برق- قدرت (کد ۲۶۳۹)، مهندس عمران (کد ۲۶۴۴) و کارشناس منابع آب (کد ۲۶۴۶) اضافه می‌شود.
متقاضیان برای اطلاع از رشته‌های تحصیلی و شغل محل‌های مورد نظر، می‌توانند در تاریخ تعیین شده به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.