شهرکرد-مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال و بختیاری، ‌از نجات جان مرد ۴۱ ساله در ارتفاعات حوالی کارخانه سیمان توسط پرسنل پایگاه سفید دشت خبر داد.

مرد ۴۱ ساله مصدوم در ارتفاعات حوالی کارخانه سیمان شهرکرد نجات یافت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان،محسن ابراهیمی با اعلام این خبر گفت: بدنبال اعلام یک مورد سقوط در ارتفاعات بالا دست کارخانه سیمان جاده شهرکرد پایگاه اورژانس ۱۱۵ سفید دشت سریعاً نسبت به اعزام آمبولانس به محل اقدام و تکنسین های فوریت های پزشکی پس از حضور در محل و طی مسافتی کوهستانی موقعیت مصدوم را در ۵۰ متری قله شناسایی و نسبت به نجات وی اقدام کردند.

وی تصریح کرد: تکنیسین های حاضر در این ماموریت با راهنمایی افراد محلی پس از گذر از تونل فجر و دور زدن مسیر کوه، آمبولانس را تا نزدیکی محل وقوع حادثه رسانده و با هدایت امدادگران هلال احمر برای قرار گرفتن در موقعیت مصدوم مابقی مسیر را تا محل حضور مصدوم کوهنوردی نمودند.

ابراهیمی اظهار داشت: مصدوم توسط لانگ و کمربند عنکبوتی فیکس به داخل آمبولانس منتقل و پس از دریافت راهنمایی ها و دستورات درمانی از طریق تماس تلفنی با مدیر مرکز،‌ مصدوم به بیمارستان آیت الله کاشانی، مرکز ترومای استان منتقل گردید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.