پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی مدعی شد که دلش برای فشاری که در اسپانیا و آلمان بر روی تیمش بود تنگ شده و از هواداران سیتی خواست که از این تیم انتظار بیشتری داشته باشند.

 گواردیولا: فشار در لیگ برتر کمتر از آلمان و اسپانیاست

به گزارش قدس آنلاین، گواردیولا بارها مدعی شده که از فصل اول حضورش در سیتی لذت برده و از حمایت های باشگاه تشکر کرده است. با این حال، تیم او برای جامی نمی‌جنگد و از تمام رقابت ها کنار رفته است. آنها از چمپیونزلیگ حذف شده اند و در لیگ برای کسب سهمیه می‌جنگند. حال سرمربی اسپانیایی مدعی شد که  دلش برای فشارها در اسپانیا و آلمان تنگ شده است.

او گفت: اینجا دلم برای فشارها تنگ شده است، مخصوصا در اسپانیا و آلمان، فشار بر روی بازیکنان، مربی و همه اعضای باشگاه بیشتر است. اینجا همه چیز آرام است. برای مثال هواداران همیشه عالی بوده اند و خیلی خوب از ما حمایت کرده اند.

وی افزود: ولی گاهی که حس می‌کنید جای شکستی وجود ندارد، فشار را بر روی خودتان حس می‌کنید زیرا می‌دانید که از شما انتقاد خواهد شد. برای اینکه به بازیکنان انگیزه حرکت رو به جلو داد باید کاری کرد که بازیکنان باور کنند نباید ببازند و برای ایجاد چنین چیزی در قلب بازیکنان به زمان نیاز داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.