ساری- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت: ذخیره سازی فرآورده های نفتی بخش کشاورزی افزایش یافته است و با آغاز فصل کشاورزی، آماده سوخت رسانی به کشاورزان هستیم.

آماده سوخت رسانی به کشاورزان هستیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری، حسینعلی طالبی با تاکید بر اینکه ذخیره سازی مناسبی در حوزه تامین سوخت بخش کشاورزی انجام شده است، افزود: آماده سوخت رسانی به کشاورزان تا پایان فصل کشاورزی می باشیم و توزیع مطلوب سوخت به شرط همکاری کشاورزان در مراجعه و ثبت نام به موقع در سامانه تجارت آسان است.

وی با بیان اینکه استان مازندران سهم زیادی در تولید محصولات کشاورزی کشور از جمله برنج دارد، یکی از مسائل مهم این شرکت را تامین سوخت بخش کشاورزی عنوان کرد و یادآور شد: تحویل سوخت به چاههای آب کشاورزی فاقد پروانه بهره برداری واجد شرایط، در سال زراعی ۹۵-۹۶ بصورت علی الحساب و پس از انجام ثبت نام بصورت انفرادی در سامانه تجارت آسان و تائید دستگاه متولی ( امور آب و جهاد کشاورزی ) خواهد بود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری با اعلام اینکه کشاورزان می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن، نسبت به تامین سوخت مورد نیاز خود از طریق فروشندگی ها و تعاونی های روستایی اقدام کنند، گفت: تحویل سوخت به چاههای آب کشاورزی و موتور پمپ ها در سال زراعی ۹۵-۹۶ منوط به تایید آب منطقه ای یا ( امور آب ) و سپس جهاد کشاورزی در سامانه تجارت آسان است.

طالبی به کاهش توزیع سوخت بخش کشاورزی اشاره و تصریح کرد: درسال ۹۴ بیش از ۱۳ میلیون لیتر و در سال گذشته حدود ۱۰ میلیون لیتر نفت سفید در میان کشاورزان توزیع گردید که کاهش ۲۶ درصدی را نشان می دهد.

وی اضافه کرد: درسال گذشته نیز بیش از ۱۰۳ میلیون لیتر و در سال ۹۴ حدود ۱۰۶ میلیون لیتر نفتگاز با کاهش ۳ درصدی در میان کشاورزان توزیع گردید.

طالبی در ارتباط با سوخت چاه‌های کشاورزی استان که تعدادی از آنها فاقد مجوز می باشند، یادآور شد: در حوزه عملیاتی منطقه ساری، بیش از ۵۰ هزار چاه کشاورزی فاقد مجوز در حال بهره‌برداری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.