مشهد- سال گذشته، ۴۲ هزار و ۶۴پرونده شکایت در حوزه‌های کالا، بهداشت و قاچاق به تعزیرات حکومتی خراسان رضوی ارجاع شده است.

ارجاع ۴۲ هزار پرونده شکایت به تعزیرات حکومتی خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان ضمن اظهار این مطلب گفت: از این تعداد ۳۶ هزارو۸۸ مورد مربوط به کالا ، ۲۷۶۸ مورد در زمینه‌های بهداشتی و ۳۱۲۰ مورد مربوط به قاچاق بوده است.
حمید رضا کریم ادامه داد: سال ۹۵ نسبت به سال ۹۴ پرونده‌های مربوط به شکایت کالا ۱۰ درصد و پرونده‌های مربوط به موارد بهداشتی ۲۱ درصد کاهش یافته در حالی که در خصوص موارد مربوط به قاچاق با افزایش ۴۰ درصدی روبه رو شده‌ایم.
وی افزود : به طور کلی در سال ۹۵ حدود ۴۲ هزار و ۶۴ مورد پرونده شکایت در خصوص کالا، بهداشت و قاچاق به تعزیرات حکومتی استان رسیده که نسبت به سال قبل از آن هشت درصد کاهش یافته است.
وی تعداد پرونده‌های مختومه سال گذشته را ۳۶ هزارو ۶۷۴ مورد اعلام کرد که در مقایسه با سال ۹۴، ۱۹ درصد کاهش نشان می‌دهد.
کریم همچنین پرونده‌های مختومه در خصوص قاچاق را در سال گذشته ۲۹۵۷ مورد عنوان کرد که در مقایسه با سال پیش از آن به میزان ۱۹۸۵ مورد کاهش ۴۹ درصدی را نشان می‌دهد.
به گفته وی در کل پرونده‌های مختومه مربوط به سه مورد کالا،بهداشت و قاچاق در سال ۹۵ نسبت به سال پیش از آن، چهار درصد کاهش یافته است.
وی علاوه بر این اظهار داشت که محکومیت‌های ریالی در سال ۹۵ نسبت به سال ۹۴ ازکاهش ۷۱ درصدی برخوردار شده است.
وی از پلمب سه واحد صنفی فروش لوازم بهداشتی در ایام نوروز که تحت عنوان صیدلیه «داروخانه» به فروش دارو می‌پرداختند نیز خبر داد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خاطر نشان کرد: جایگاه خراسان رضوی در خصوص نحوه رسیدگی به شکایات و پیگیری آن‌ها در کشور بعد از تهران قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.