مهاجم تیم فوتبال پیکان با شرایطی که پرسپولیس دارد نمی تواند به این تیم برود.

گادوین منشا نمی تواند به پرسپولیس برود

به گزارش قدس آنلاین، ماجرای پرونده های شکایت بازیکنان خارجی از تیم های ایرانی در ماه های گذشته فوتبال ایران را تحت تاثیر قرار داده است. پس از مشکلاتی که برای دو باشگاه استقلال و تراکتورسازی در محرومیت از نقل و انتقالات پیش آمد، فدراسیون فوتبال کمیته ای را تحت عنوان کمیته تعیین وضعیت بازیکنان خارجی به ریاست روزبه وثوق احمدی تشکیل داد و در این کمیته تصمیم گرفته شد تا تیم های بدهکار تا زمان تسویه حساب با طلبکاران خارجی خود حق گرفتن بازیکنان خارجی جدید را نداشته باشند.

در برنامه گفت و گوی ویژه خبری شب گذشته نیز مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد تیم های بدهکار حق گرفتن بازیکن خارجی ندارند. تاج این صحبت ها را در حالی مطرح کرد که طاهری مدیرعامل و برانکو سرمربی پرسپولیس هم در برنامه حضور داشتند.

بر اساس اعلام رییس فدراسییون فوتبال استقلال و پرسپولیس پیگیر پرونده های خارجی خود هستند تا مشکلاتشان را حل کنند. او همچنین اعلام کرد موضوع کسر 6 امتیاز پرسپولیس را تهدید نمی کند.

با توجه به اینکه این روزها شایعات زیادی درباره پیوستن گادوین منشا به پرسپولیس شنیده می شود، احتمال دارد پرسپولیسی ها قصد کرده باشند تا مشکل پرونده های خارجی خود را حل کنند تا برای جذب این بازیکن مشکلی نداشته باشند. با این حال اگر پرونده های خارجی بسته نشود، پرسپولیس با شرایط کنونی نمی تواند منشا یا بازیکن خارجی دیگری را جذب کند که این مساله چالشی جالب را برای پرسپولیس به وجود خواهد آورد.

بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال باشگاه های پرسپولیس، تراکتورسازی، استقلال، پدیده، سیاه جامگان، ملوان، راه‌ آهن، پاس همدان، شاهین بوشهر، برق شیراز، ابومسلم مشهد، داماش گیلان، داماش ایرانیان و سپاهان باشگاه هایی هستند که فعلا از جذب بازیکنان خارجی محروم هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.