سمنان- نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان از ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌ عنوان نیروی خوشنام در کشور یاد کرد و گفت: این خوشنامی به واسطه خدمت به نظام و در خط رهبری بودن است.

خوشنامی ارتش در کشور به واسطه خدمت به نظام و ولایتمداری است

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی در آستانه ۲۹ فروردین روز ارتش در دیدار با شماری از فرماندهان ارتش و کادر و سربازان آن در استان سمنان از خوشنامی ارتش به عنوان سرمایه‌ای بزرگ برای این نیرو نام برد و تصریح کرد: وظیفه شما حفظ این سرمایه عظیم است و حفظ آن در گرو پیروی از خط ولایت است.

وی با بیان اینکه فرماندهی کل قوا در نظام ما به عهده ولی‌فقیه و نائب امام عصر(عج) است افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران تنها ارتشی است در دنیا که از این امتیاز ویژه برخوردار است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه خوشنامی یک شبه به دست نمی‌آید گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران از آغاز انقلاب تاکنون با حرکت در مسیر ولایت توانسته از این سرمایه معنوی برخوردار شود.

وی با بیان اینکه ارتش در خط ولایت و رهبری است خاطرنشان کرد: خط ولایت و رهبری یگانه راهی است که به خداوند متعال ختم می‌شود و ماباقی راه‌ها بی‌راهه هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان از نظم موجود در ارتش به عنوان ویژگی‌ای اسلامی یاد کرد و گفت: اسلام همواره بر نظم در همه زندگی فردی و اجتماعی تاکید می‌کند و ارتش نیز از این انظباط و نظم برخوردار است و همین نظم است که به موفقیت آن کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه همیشه خطر آفت‌ها وجود دارد افزود: هرگونه تعلل در التزام عملی ما را با آفت و انحراف روبرو می‌کند لذا باید مراقبت شود که انحراف ایجاد نشود.

آیت الله شاهچراغی از ارتش به مثابه یک دژ مستحکم یاد کرد و گفت: همانگونه که امیرمومنان(ع) نیز فرمودند ارتش دژ محکم رعیت و ملت است و لذا باید این دژ محکم حفظ شود.

وی با بیان اینکه هر دژ محکم نیازمند محافظت و مراقبت است ادامه داد: همین دژ محکم و حصار و حصین است که دشمن جرات نمی‌کند به کشور و نظام ما طمع داشته باشد.

وی به نقش مهم ارتش در امنیت کشور اشاره و خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح مومن و معنویت موجود در آنها، وجود رهبری آگاه و مدیر و دلبستگی مردم به نظام سبب شده که کشور ما از امنیت بسیار بالایی برخوردار باشد که باید شکرگذار آن باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.