قزوین - آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با حضور در گالری مهر حوزه هنری، از جشنواره عکس و پوستر مسجد انقلابی بازدید و با عکاسان و طراحان این جشنواره گفتگو کرد.

جشنواره مسجد انقلابی اقدامی ارزشمند است

 به گزارش قدس آنلاین، نماینده ولی فقیه در استان با تقدیر از عکاسان و طراحان شرکت کننده در این جشنواره، اظهار داشت: برپایی چنین جشنواره‌هایی نقش مؤثری در پرورش نیروهای انقلابی و معرفی بیش از پیش ظرفیت مساجد برای رشد و تعالی جامعه دارد و اقدامی ارزشمند است.

جشنواره عکس و پوستر مسجد انقلابی به همت حوزه هنری قزوین و با همکاری مرکز رسیدگی به امور مساجد استان در حال برگزاری است.

 این جشنواره با هدف ایجاد نگرش تازه به مساجد به عنوان اصلی‌ترین پایگاه اسلام، محل تربیت نیروی انقلابی، انعکاس سبک زندگی در فضای معنوی مساجد، ثبت جلوه‌های تصویری نماز و عبادت در مساجد، شناسایی هنرمندان علاقه‌مند برگزار شده است.

شایان ذکراست: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین سپس با حضور در سینما بهمن قزوین به تماشای فیلم سینمایی ماجرای نیمروز نشست.

گفتنی است:این فیلم به ترورهای سال ۱۳۶۰ به دست گروه مجاهدین خلق می‌پردازد. این درگیری ها پس از برکناری ابوالحسن بنی‌صدر بعنوان رئیس جمهور توسط مجلس شدت می‌گیرد. گروهک های ضد حکومت مانند مجاهدین دست به ترورهای موفق و ناموفق مقامات ارشد حکومت می‌ زند. از سوی دیگر، سازمان اطلاعات کشور و اطلاعات سپاه با همکاری هم درصدد دستگیری اعضای گروه مجاهدین خلق می باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.