خرم آباد- رئیس پلیس راهور استان لرستان از اعمال محدودیت های ترافیکی به منظور برگزاری رژه نیروهای مسلح در روز سه شنبه ۲۹ فروردین ماه خبر داد.

محدودیت های ترافیکی در برخی خیابان های خرم آباد اعمال می شود

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ منوچهر مرادی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محدودیت‌های ترافیکی مراسم رژه نیروهای مسلح سه شنبه از ساعت ۶ صبح اجرا می‌شود.

وی افزود: مسیر جنوب به شمال بلوار کریم‌خان از ابتدای خیابان فردوسی به سمت میدان کریم‌خان و مسیر شمال به جنوب بلوار کریم‌خان از ابتدای خیابان بزرگمهر به سمت میدان کریم‌خان به‌صورت رفت‌ و برگشت مسدود و تردد از آن‌ها ممنوع است.

رئیس پلیس راهور استان لرستان عنوان کرد: ورود از میدان آرش و سایر خیابان‌های هم‌جوار به بلوار چهارباغ و میدان کریم‌خان ممنوع است.

وی مسیرهای جایگزین را اعلام و بیان کرد: خودروهایی که قصد تردد در مسیر جنوب به شمال بلوار کریم‌خان از سمت بیمارستان تأمین اجتماعی را دارند باید از طریق اولین دوربرگردان به سمت خیابان فردوسی، میدان فردوسی وارد و از طریق بلوار بهارستان ادامه مسیر دهند.

مرادی تصریح کرد: خودروهایی که قصد تردد در مسیر شمال به جنوب بلوار کریم‌خان از سمت چهارراه طیب را دارند باید از طریق خیابان بزرگمهر، روبه روی سازمان پایانه‌ها به بلوار بهارستان وارد و سپس ادامه مسیر دهند.

وی خاطرنشان کرد: از کلیه مغازه‌داران و کسبه نزدیک به محل برگزاری مراسم تقاضا می‌شود از پارک وسیله نقلیه خود در سطح سواره‌رو خودداری کنند و به رانندگان توصیه می‌شود که به تذکرات و راهنمایی‌های مأموران راهنمایی و رانندگی مستقر در مسیر مراسم توجه لازم را داشته باشند.

رئیس پلیس راهور استان لرستان با بیان اینکه خودروهای که در مسیر رژه نیروهای مسلح پارک شده باشد به‌وسیله جرثقیل از محل منتقل می‌شوند و عواقب بعدی آن متوجه مالک است گفت: به تمامی ساکنان محدوده اجرای مراسم توصیه می‌شود از اصرار ورود با خودرو به این محدوده اجتناب و با مأموران همکاری لازم را داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.