خرم آباد- نماینده ولی فقیه در استان لرستان بر لزوم توان دفاعی کشور از طریق خودباوری و خوداتکایی در نیروهای مسلح تاکید کرد و گفت: اقتدار کشور به قدرت نظامی، ایمانی و قدرت معنوی است که امروز ارتش از آن برخوردار است.

لزوم افزایش خودباوری و خوداتکایی در ارتش/اقتدار کشور به قدرت نظامی، ایمانی و معنوی است

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید احمد میرعمادی ظهر دوشنبه در دیدار با نیروهای ارتش استان لرستان اظهار کرد: امروز ارتش مظهر اقتدار و امنیت کشور است، بخش عمده ای از امنیت امروز کشور مرهون تلاش و زحمات ارتشیان در نقاط مرزی کشور است.

وی افزود: نیروهای مسلح دو وظیفه را بر عهده‌دارند که وظیفه نخست ولایت‌پذیری و اطاعت از رهبر است و دومین وظیفه اعتماد و توکل به خداوند است تا بتوانیم از امدادهای غیبی برخوردار شویم.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان تصریح کرد: عوامل بهره‌مندی از نصرت الهی را باید بدانیم تا از امدادهای غیبی بهره‌مند شویم، نخستین عامل بهره‌مندی از نصرت الهی رهبری آگاه، هوشیار و با بصیرت است.

وی اظهار داشت: خداوند ولی خود را برای ما ذخیره کرد و امروز ولی خدا بر ما ولایت دارد که اگر از ولی خدا اطاعت کنیم سبب می‌شود نصرت الهی شامل حالمان شود.

آیت الله میرعمادی بیان کرد: نام‌گذاری ایام توسط شورای فرهنگ عمومی کشور تعیین می‌شود ولی روز ارتش توسط امام خمینی(ره) نام‌گذاری شده که نشان از اهمیت و جایگاه ارتش در جامعه است.

وی بابیان اینکه اهمیت ارتش به این است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اولین نهاد و سازمانی که مورد خشم دشمنان قرار گرفت ارتش بود افزود: ارتش بعد از پیروزی انقلاب نخستین نهادی بود که مورد خشم منافقان قرار گرفت و منافقان شعار انحلال ارتش را سر داند و به دنبال آن نخستین رئیس ستاد مشترک ارتش را ترور کردند.

وی بیان کرد: امام خمینی(ره) با درآیت، هوشیاری و بصیرت از ارتش با تمام وجود حمایت کرد و فرمان تاریخی برای به نمایش گذاشتن ارتش را در ۲۹ فروردین صادر کرد که فرمانی تاریخی بود و باوجوداینکه چند ماهی از پیروزی انقلاب نگذشت امام خمینی(ره) دستور داد ارتش با تمام تجهیزات به میدان بیاید و رژه برود و مردم حمایت کنند.

آیت‌الله میرعمادی تصریح کرد: ارتش از روز نخست موردحمایت امام راحل بود و امروز موردحمایت مقام معظم رهبری است، ارتش از پشتوانه مردمی برخوردار است و مردم ارتش را از خود می‌دانند.

وی بابیان اینکه خداوند نصرت الهی را برای مردمی باایمان، با بصیرت، نفوذناپذیر و ولایت‌پذیر نازل می‌کند افزود: یکی از صحنه‌های مهمی که در طول ۳۸ سال مردم حضور داشتند صحنه انتخابات بود.

آیت‌الله میرعمادی انتخابات را میدان آزمایش دانست و عنوان کرد: انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی است، انتخابات مظهر نمایش قدرت مردمی ایران است، اینکه ۵۰ میلیون جمعیت پای  صندوق رأی بیایند و بیش از ۷۰ درصد مردم  در انتخابات شرکت کنند در هیچ جای دنیا وجود ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان تصریح کرد: یکی از عوامل بهره‌مندی از نصرت الهی مسئله وحدت، اتحاد و انسجام است و انتخابات مظهر وحدت ملت ایران است که مردم به تبعیت از رهبری پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.