شهرکرد- دبیر سومین کنفرانس بین‌المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر ایران گفت: هدف از برگزاری این کنفرانس معرفی توانایی‌های دانشگاه شهرکرد و سایر دانشگاه‌های استان به کشور و جهان است.

سومین کنفرانس بین‌المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر ایران برگزار می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مریم تقی‌زاده ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات گفت: سومین کنفرانس بین‌المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر ایران با همکاری انجمن بین‌المللی مهندسین برق ۳۰ و ۳۱ فروردین‌ماه سال جاری در سالن خیام دانشکده فنی مهندسی دانشگاه شهرکرد برگزار خواهد شد.

تقی زاده افزود: هدف از برگزاری این کنفرانس معرفی توانایی‌های دانشگاه شهرکرد و سایر دانشگاه‌های استان به کشور و جهان است و با برگزاری این کنفرانس تعامل خوبی میان دانشگاه‌های استان با دانشگاه‌های معتبر کشور ایجاد خواهد شد و همچنین در ارتقای سطح دانشگاه شهرکرد تاثیر بسزایی دارد.

وی تصریح کرد: این کنفرانس میزبان دو پژوهشگر بین‌المللی از کشور فرانسه در زمینه مهندسی پزشکی و از ترکیه در زمینه پردازش سیگنال می باشد.

در ادامه این نشست دبیر علمی کنفرانس بین‌المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر ایران گفت: این کنفرانس دارای ۳۵ موضوع و محور در رابطه با پردازش تصویر است که بیش از ۴۰۰ مقاله به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شده و  از این تعداد ۱۱۰ مقاله برای ارائه در کنفرانس پذیرفته شدند.

محمداحسان بصیری افزود: ۲۲ استان کشور در این کنفرانس حضور دارند و همچنین مقاله هایی از ۹ کشور خارجی شامل کانادا، استونی، فرانسه، عراق، ایرلند، ژاپن، اسپانیا و ترکیه نیز به این کنفرانس ارسال شده است.

وی یادگیری ماشین، تحلیل تصویر، بازشناسی الگو، شناخت و تشخیص اشیاء، رمزنگاری و کدگذاری، روش‌های فازی، پردازش سیگنال، تشخیص حرکت و پردازش ویدیو را از شاخص‌ترین محورهای این کنفرانس برشمرد.

دبیر علمی کنفرانس بین‌المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر ایران در ادامه افزود: بیشترین مقالات از استان‌های تهران، اصفهان و خراسان رضوی ارسال شده و از چهارمحال و بختیاری نیز ۱۲ مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شد که از این تعداد هفت مقاله پذیرفته شد.

در ادامه دبیر اجرایی سومین کنفرانس بین‌المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر ایران گفت: در حاشیه این کنفرانس، نمایشگاه جدیدترین دستاوردهای علم تحلیل تصویر به نمایش گذاشته خواهد شد.

محمدعلی محمدی افزود: این نمایشگاه در پنج غرفه و در ورودی سالن همایش‌های خیام دانشکده فنی مهندسی دانشگاه شهرکرد برگزار می‌شود و چهار غرفه این نمایشگاه به معرفی محصولات شرکت‌های مهندسی پزشکی اختصاص دارد و یک غرفه نیز از پارک علم و فناوری استان حضور دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.