اهواز - مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی شهرستان بندر ماهشهر گفت: با راه اندازی طرح توسعه فاز ۲منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر، تولید و اشتغالزایی در این منطقه افزایش چشمگیری می یابد.

تولید و اشتغال با راه اندازی طرح توسعه فاز دو منطقه ویژه افزایش می یابد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، سیدامید شهیدی نیا دوشنبه در دیدار با آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز افزود:طی چند سال اخیر اقدامات زیادی برای ظرفیت سازی تولید صورت گرفته و مدیران و کارکنان این سازمان برای تولید پایدار بصورت شبانه روزی تلاش و فعالیت کرده اند.
وی از توسعه سرمایه گذاری و آغاز فعالیت ها و طرح های جدید منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر به عنوان اهداف اصلی این سازمان یاد کرد و اظهار داشت:با تحقق طرح توسعه فاز ۲ منطقه ویژه و تکمیل صنایع پایین دستی شاهد افزایش تولید و اشتغال در این قطب صنعتی خواهیم بود.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در شهرستان بندر ماهشهر همچنین از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان خوزستان از صنعت پتروشیمی، به عنوان برنامه راهبردی این شرکت در چارچوب اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گغت:صنعت پتروشیمی ایران با توجه به زیرساختهای مطلوب و دارا بودن قابلیت های منحصر به فرد می تواند در آینده ای نزدیک اقتصاد ایران را متحول کند.
آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان نیز از اقدامات مهم مسوولان، متخصصان و کارکنان شرکت ملی صنایع پتروشیمی در افزایش میزان تولید و ایجاد توسعه پایدار تقدیر کرد و بر حمایت از برنامه ها و اقدامات پیشرو با استفاده از دانش و توان متخصصان، تولیدکنندگان و صنعتگران خوزستان تاکید کرد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.