فیلیپ لام، کاپیتام بایرن مونیخ، مطمئن است که تیمش می تواند در دیدار فرداشب مقابل رئال، با غیبت چند ستاره مصدومش کنار بیاید.​​​​​​​

فیلیپ لام: بدون چند بازیکن اصلی هم می توانیم رئال را ببریم

به گزارش قدس آنلاین، متس هوملس و جروم بواتنگ مطمئنا در دیدار فردا شب غایب خواهند بود و روبرت لواندوفسکی هم که به تازگی شرایط بازی کردن را پیدا کرده، ممکن است هنوز به آمادگی ۱۰۰ درصد نرسیده باشد؛ ضمن اینکه خاوی مارتینس هم به دلیل اخراج در دیدار رفت، در این دیدار غایب خواهد بود اما لام خوش بین است تا تیمش با جبران شکست ۲-۱ دیدار رفت، به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کند.

او به خبرنگاران گفت: البته متس بازیکن مهمی برای ماست اما ما گزینه های دیگری هم داریم که می توانند جای خالی او را پر کنند. همه ما چنین دیدارهایی را دوست داریم و متس تمام تلاشش را می کند تا به این بازی برسد. من دکتر نیستم اما فوق العاده می شد اگر یکی از مدافعان میانی ما در این دیدار حضور داشت.

وی افزود: لواندوفسکی گل های زیادی برای ما به ثمر رساند و برای ما بسیار مهم است اما حتی وقتی چند بازیکن کلیدی در این حضور نداشته باشند، باز هم ما تیم باکیفیتی هستیم. ما تیمی را به زمین می فرستیم که تمام تلاشش را برای پیروزی انجام بدهد.

کاپیتان بایرن یادآور شد: ما در گذشته نشان دادیم که می توانیم در دیدارهای خارج از خانه هم به پیروزی برسیم اما واضح است که در دیدار فردا، شانس حریف بیشتر است. دیدار دشواری خواهد بود اما من به تیمم باور دارم و مطمئنم این دیدار، آخرین بازی ام در چمپیونزلیگ نخواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.