قم- مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه کشور ایران از امنیت خوبی برخوردار است گفت: باید مسئله اشتغال و حجاب را مورد توجه قرار داد، باید کاری صورت بگیرد که از درون علاقه‌ای به حجاب ایجاد شود.

لزوم توجه به مسئله اشتغال و حجاب/ امنیت کشور ایران نعمت بزرگی است

به گزارش قدس آنلاین،  آیت‌الله جعفر سبحانی در دیدار با اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران را می‌توانند از دو راه ضربت فیزیکی و موقعیتی مورد هدف قرار دهند، اظهار داشت: جریان ثبت‌نام در انتخابات می‌تواند یک ضربت مقامی بر جمهوری اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه باید شرایط مناسبی برای ثبت‌نام در انتخابات لحاظ شود، افزود: مشخص می‌شود با این نوع ثبت‌نام در انتخابات قانون مشخصی در کشور نیست که هر شخصی می‌خواهد می‌تواند رئیس‌جمهور شود.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه چگونگی حضور افراد و نحوه ثبت‌نام آنان در انتخابات ریاست جمهوری، سبب به سخره گرفتن شده بود، تصریح کرد: باید شرایط حداقلی در ثبت‌نام ریاست جمهوری رعایت می‌شد.

وی بابیان اینکه برای ثبت‌نام آینده ریاست جمهوری باید فکری شود، عنوان کرد: انتخاب ریاست جمهوری باید پارلمانی باشد به دلیل اینکه هزینه مصرفی کمتری خواهد داشت.

آیت‌الله سبحانی ادامه داد: پارلمانی بودن ریاست جمهوری شاید قدرت آن را کم کند اما هزینه مصرفی کمتری خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه کشور ایران از امنیت خوبی برخوردار است، بیان کرد: امنیت کشور ایران نعمت بزرگی است که باید از افرادی که این نعمت را به وجود آورده‌اند تشکر کرد.

مرجع تقلید شیعیان بابیان اینکه بقاء نظام بستگی به رضایت مردم دارد، خاطرنشان کرد: باید از ورود قاچاق به کشور جلوگیری شود، همچنین باید مسئله اشتغال و حجاب را مورد توجه قرار داد، باید کاری صورت بگیرد که از درون علاقه‌ای به حجاب ایجاد شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.