دومین شب از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با دو بازی دیدنی و غیر قابل پیش بینی کلید می خورد. می‌گویند معجزه‌ای در نیوکمپ برای وقوع دست و پا می‌زند!

بارسلونا بدنبال دومین معجزه در نوکمپ/ یوونتوس خود را در نیمه نهایی می بیند؟

به گزارش قدس آنلاین، شکست در استادیوم مدرن و تازه ساخت یوونتوس برای اهالی آسولگرانا همانقدر ناامید کننده و تلخ بود که شکست در خانه تیم اول پاریس، اما معجزه در فوتبال همیشه امکان وقوع دارد، مردان انریکه تلاش می‌کنند دست به کار بزرگی بزنند.

شاید بین ماهیت فوتبال قطری پاریس و فوتبال ریشه‌دار تورین تفاوت زیادی وجود باشد اما بارسلونا همان تیمی است که از غیرممکن‌ها، ممکن می‌سازد.

بورن کوئیپرز از هلند قضاوت این بازی را در نیوکمپ بر عهده خواهد داشت، بارسلونا در آخرین دیدار رسمی خود در لالیگا موفق شده رئال سوسیه‌داد را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست بدهد، یوونتوس نیز با قاطعیت پسکارا را با دو گل از پیش روی خود برداشته است.

این دو تیم در این سطح از فوتبال باشگاهی تا کنون ۸ بار برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند، ۱۰ گل برای بارسلونا و ۱۰ گل برای یوونتوس. در این میان سهم هر کدام از دو تیم ۳ پیروزی و ۲ تساوی بوده است. MSN البته حال و روز مساعدی ندارد و هواداران بارسلونا از عملکرد آنها چندان راضی نیستند، لوئیس انریکه نیز به شدت تحت فشار است و به رغم حمایت زبانی مقامات باشگاه بارسلونا مسلما به مرز اخراج نزدیک‌تر از همیشه به نظر می‌رسد.

دیبالا به این بازی می‌رسد و این خبر خوبی برای هواداران بارسلونا نیست، این بازیکن جوان می‌تواند به تنهایی خط دفاعی بارسلونا را آزار بدهد.

بارسا خاطرات تلخ و شیرین زیادی از رویارویی با تیم‌های ایتالیایی دارد، می‌شود پیروزی ۶ بر یک برابر رم را در کنار شکست ۲ بر صفر برابر میلان قرار داد.

در دیگر بازی فردا شب، موناکو برابر دورتموند قرار می‌گیرد، قضاوت این بازی بر عهده دمیر اسکومینا از اسلونی بر عهده دارد. موناکو در خانه دورتموند به پیروزی ۳ بر ۲ دست یافته و کار برای نماینده آلمان بسیار سخت است.

دو تیم غیر این رویارویی مستقیم، جنگ دیگری با یکدیگر تجربه نکرده‌اند، هر دو طرف نیز در آخرین هفته از لیگ داخلی کشور خود به پیروزی دست یافته و شرایط خوبی را تجربه می‌کنند.

اِستاد لوئیس دوم، جایی نیست که بروسیادورتموند به راحتی در آن جشن پیروزی و صعود بگیرد، موناکو نیز فقط امباپه نیست و در چند هفته گذشته تیمی سرحال و متحد نشان داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.