بجنورد- رئیس سازمان دانش آموزی خراسان شمالی گفت: اتمام و بهره برداری اردوگاه دانش آموزی شهید چمران بجنورد نیازمند توجه ویژه مسئولان از جمله استاندار است.

تکمیل اردوگاه دانش آموزی خراسان شمالی نیازمند توجه ویژه مسئولان است

مجید مصباح در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهارداشت: با توجه به اینکه خراسان شمالی فاقد اردوگاه است، وجود یک اردوگاه مجهز در استان می ‌تواند مایه توسعه گردشگری و جذب مسافر شود و مورد استقبال آموزش و پرورش استان ‌های مختلف برای برگزاری اردوهای چند روزه به خراسان شمالی خواهد شد.

وی با اشاره به مزیت های اردوگاه دانش آموزی بجنورد افزود: علاوه بر اینکه دانش آموزان در اردوگاه با محیط اجتماعی و زندگی گروهی بیشتر آشنا شده و ارتباط آنان با طبیعت بیشتر می شود، برای استان نیزدرآمدزایی در پی خواهد داشت.

مصباح خاطرنشان کرد: باید اردوگاه دانش آموزی شهید چمران بجنورد تا حدی مناسب باشد که به عنوان یک اردوگاه ملی مطرح شود.

وی تصریح کرد: در زمان سفر مقام معظم رهبری به استان موضوع احداث اردوگاه دانش آموزی به عنوان یک امکان فرهنگی و اردوگاهی مورد نیاز دانش آموزان استان مطرح شد که مورد تصویب قرار گرفت و اعتباری هم به این پروژه تخصیص داده شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیشترین مشکل زیرساختی این پروژه در حوزه آب، آسفالت و فضای سبز احساس می شود به طوری که فضای سبز آن به یک معضل اساسی تبدیل شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.