اصفهان- معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان از اجرای ۳۷ عنوان برنامه در هفته نکوداشت اصفهان خبر داد.

۳۷ عنوان برنامه در هفته نکوداشت اصفهان اجرا می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی قاسم زاده صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۲ سال پیش برخی از اعضای شورای اسلامی وقت طرحی را مبنی بر ضرورت نامگذاری یک روز به نام «روز اصفهان» مطرح کردند تا شهر درگیر فرایندها و برنامه های متنوع شده و نقطه عطف گردشگران شود.

وی با بیان اینکه پس از اعلام این طرح و تصویب آن هر سال از روز سوم اردیبهشت ماه به مدت ۷ روز، هفته نکوداشت اصفهان برگزار می شود، اظهار کرد: اصفهان شایستگی آن را دارد که در معرض نکوداشت قرار گیرد و یک هفته برنامه های متنوع در این شهر اجرا شود.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان تصریح کرد: امسال برنامه های هفته نکوداشت اصفهان به علت تقارن با انتخابات با تغییراتی همراه می شود و به جای برنامه های بزرگ شهری، تمرکز بر برنامه های کیفی و اجتماعات کوچک تر است.

وی با اشاره به اجرای ۳۷ عنوان برنامه در هفته نکوداشت اصفهان، گفت: امسال اصفهان شاهد رخدادهای فرهنگی و هنری نوین خواهد بود.

قاسم زاده در ادامه تولید و رونمای محصولات فرهنگی هنری، تجلیل از ائمه جماعات مساجد، برگزاری تورگردشگری خانوادگی، فضاسازی شهری، برگزاری دومین جشنواره پایه خنده، رونمایی از محصولات فرهنگی، افتتاح خانه حکمت و فلسفه، افتتاح مرکز شعر و فرهنگ اصفهان، برپایی همایش پیاده روی خانوادگی، برگزاری طرح بفرمایید دوچرخه و برگزاری نمایشگاه عکس سه شنبه های بدون خودرو را از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای هفته نکوداشت اصفهان برشمرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.